کمپرسور دیزلی لیوتک مدل 400-30 دستگاهی پرتابل است که ۴۰ هزار لیتر یا ۴۰ متر مکعب بر دقیقه هوای فشرده در فشار عملیاتی ۳۰ بار در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. دبی هوادهی بالا و فشار عملیاتی قوی آن را برای مصارف معادن و راهسازی مداوم گزینه‌ای مناسب ساخته است. اما لیوتک از کجا پیداش شد؟

کمپانی لیوژو تک ماشینری چین

همین ابتدای کار سوال‌های بدیهی را از سر راه برداریم، بله، کمپرسور دیزلی لیوتک ساخت چین است. کمپانی لیوژو تک ماشینری در سال ۱۹۹۴ در شهر لیوژو چین تاسیس شد و به سال ۲۰۰۲ میلادی به هولدینگ اطلس کوپکو سوئد ملحق شد. این شرکت تولید و عرضه‌ی کمپرسورهای برند لیوتک را در سراسر جهان بر عهده دارد.

لیوتک استانداردهای مختلف حوزه هوای فشرده از جمله ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و OHSAS 18001:2007 را داراست. استانداردهای مذکور موید کیفیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت این مجموعه است.

لیوتک مدعی بکارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی اروپایی است.

کمپرسور دیزلی

کمپرسور دیزلی دستگاهی است که همچون باتری عظیم و نیرومندی به صنایع فعال در فضای باز خدمت میکند. این ماشین آلات عموما از موتورهای دیزلی برندهای معتبر بهره برده و توان مورد نیاز واحد کمپرسور را به این صورت تامین میکنند.

واحد کمپرسور اسکرو عبارت از ۲ روتور نر و ماده‌ی در هم پیچیده است که هوای ورودی را متراکم ساخته و از دریچه‌ی خروجی بیرون میدهد. برای حفاری چاه آب و یا ژئوترمال حفر چاله‌های عمیق ضروری است و کمپرسورهای فشار قوی دیزلی برای هر دوی این مصارف،‌ حفاری سنگ و یا چاه آب مناسب است.

کمپرسورهای لیوتک مجهز به سنسورهای متعدد فشار و حرارت بوده و پارامترهای مرتبط را تحت نظر دارد. همچنین کیفیت تزریق بهینه‌ی سوخت توسط کنترلر و ECU  محاسبه گردیده، اعمال میشود. در عملیات حفاری فشار عملیاتی بالاتر کمپرسور به معنای سرعت بالاتر بوده و هوادهی بالاتر آن قطر بیشتر چاله‌ را تضمین مینماید. مصارف معمول کمپرسوری با مشخصات LUY 400-30 را میتوان در حفاری چاه آب، فنداسیون ساختمان‌های بلندمرتبه و کاربردهای ژئوترمال و ژئولوژیک برشمرد.

کمپرسورهای دیزلی لیوتک به رنگ آبی تیره‌‌ هستند.

مدلهای کمپرسور لیوتک مناسب عملیات فوق عبارتند از

LUY 180-20، LUY 215-21، LUY 310-25، LUY 400-25، LUY 400-30 و LUY 350-34

فشار عملیاتی کمپرسورهای فوق در محدوده‌ی ۳۰ تا ۳۴ بار یا ۲۹۰ تا ۴۹۵ پی اس آی و ظرفیت هوادهی یا FAD آنها در محدوده‌ی ۱۸ تا ۴۰ مترمکعب بر دقیقه یا ۳۴۵ تا ۱۴۱۲ سی اف ام است. این کمپرسورهای فشار قوی دیزلی و پرتابل لیوتک قابلیت فعالیت در محیط تا دمای ۵۰ درجه سانتیگراد را دارد.

مشخصات فنی کمپرسور LUY 400-30

کمپرسور لیوتک مدل ۴۰۰-۳۰ دستگاهی پرتابل، اسکرو و دیزلی است که ۴۰ مترمکعب بر دقیقه هوای فشرده با فشار عملیاتی ۳۰ بار در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. این کمپرسور از موتور قدرتمند Cummins QSZ13-C550-30 بهره میبرد. موتور مذکور ساخت کومنز ۵۵۸ اسب بخار برابر با ۴۱۰ کیلووات توان برای عملیات تراکم المنت کمپرسور فراهم میاورد. ابعاد این کمپرسور ۶/۱۲ در ۲/۱ در ۲/۵۷ متر بوده و تانک سوخت آن ۷۸۰ لیتر گنجایش دارد. عمر گارانتی کمپرسور LUY 400-30 لیوتک ۲۰۰۰ ساعت یا یک سال پس از تحویل از کارخانه است. این کمپرسور از قطعات مورد تایید اطلس کوپکو بهره میبرد.

قیمت کمپرسور دیزلی لیوتک

برای مقایسه کمپرسور دیزلی لیوتک میتوان آن را با مدل‌های مشابه از کمپانی‌های معتبر اروپایی و آمریکایی همچون کمپرسور کایزر، اطلس کوپکو و اینگرسولرند مقایسه کرد. همچنین ایرمن ژاپن نیز در ردیف همان کمپرسورها قرار میگیرد. سول ایر و کمپ ایر دیگر برند‌های سازنده‌ی کمپرسور دیزلی است که از اعتبار جهانی برخوردار است و با توجه به جایگاه هرکدام از ماشین آلات فوق میتوان توقع قیمتی پایین تر از آنها برای کمپرسور دیزلی لیوتک را توقعی به جا دانست.

کمپرسور دیزلی و پرتابل لیوتک مدل ۳۰ بار و ۴۰ متر

کمپرسور دیزلی لیوتک ۴۰۰-۳۰ دستگاهی فشار قوی با ۳۰ بار و ۴۰ مترمکعب بر دقیقه هوای فشرده است که قیمت روز آن، تحویل چین، برابر با ۷۲۹۰۰ دلار یا حدود ۶۵۵۸۰ یورو است.

قیمت فوق برای روز (ابتدای شهریور ۱۴۰۳) و تحویل در چین است. همچنین قیمت مذکور برای کمپرسور نو و صفر یا اصطلاحا خشک لیوتک استعلام شده است.

بروشور معرفی و مشخصات فنی کمپرسور پرتابل لیوتک در قسمت نظرات همین پُست قرار گرفته است.

guest
نظری ندارید؟
1 نظر دست اول شما
بازخورد برخط
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
تماس با شرکت