شرکت کوبه استیل شرکت فولاد ژاپنی است که در زمینه طراحی و ساخت محصولات مسی، آلومینیومی و فولادی، از تجهیزات جوشکاری تا ورق‌های آلومینیومی و جرثقیل و لودر و نهایتا ماشین‌آلات راه‌سازی فعالیت می کند. این شرکت ۱۱۵ سال سابقه فعالیت داشته و اکنون مالک ۲۰۸ زیرمجموعه و ۶۲ شرکت فرعی است. بر روی وبسایت رسمی این شرکت و در بخش ماشین‌آلات کمپرسورهای استاندارد، ماشین‌آلات روتاری، ماشین‌آلات تایر و لاستیک، تجهیزات فرایندی پلاستیک، تجهیزات پیشرفته، آهنگری، تجهیزات فشار بسیار بالا و حوزه‌ی انرژی و شیمیایی قابل مشاهده می باشد.

صفحه‌ کمپرسورهای اسکروی این مجموعه به این آدرس قابل دسترسی می باشد.

این مجموعه کمپرسورهای گاز اویل فری و روغن پاششی، و نیز کمپرسورهای پیشرفته‌ی خشکی که مزایای هر دو تکنولوژی را ادغام میکند عرضه می کند. کوبلکو مدعی است که کمپرسورهای اسکروی تولیدی این شرکت، گسترده‌ترین کاربردها را پوشش داده و نیز بسیار قابل اتکا می باشد. همانطور که پیشتر گفتیم کمپرسورها اسکرو برای ظرفیت‌های بین سانتریفیوژ و پیستونی گزینه‌های ایده‌آلی هستند وکمپرسورهای اسکروی کوبلکو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تا دبی ورودی ۱۴۲ هزار بر ساعت و فشار خروجی تا ۱۰۰ بار را مدیریت می کنند. کوبلکو برای عملیات فرآیندی گازهای سخت (آلوده، پلیمری، حاوی مایع و خورنده) و گازهای با وزن مولکولی کم و همچنین فرآیند‌هایی که نوسانات وزن مولکولی، فشار و دبی گاز را به همراه دارد، کمپرسورهای اسکرو عرضه می کند.

همچنین کوبلکو رویکردی تهاجمی در گسترش بازار و همچنین ادغام شرکت‌های کوچکتر دارد. در یک سال گذشته نیز با خریداری سهام شرکت کمپرسورسازی Wuxi چین، مجموعه‌ی خود را به حوزه‌ی طراحی و ساخت کمپرسور گازهای فرآیندی غیراستاندارد گسترش داد. این کمپرسورها کمپرسورهایی هستند که در پالایش نفت و واحدهای شیمیایی و گاز طبیعی نقشی کلیدی دارند.

رویکرد تهاجمی شرکت کوبلکو برای توسعه کمپرسورسازی خود.

این مطلب با اطلاعات بیشتر در رابطه با کمپرسورهای اسکروی اویل فری و روغن پاششی این شرکت تکمیل خواهد شد. ضروری است که مدنظر قرار دهیم این شرکت به تولید کمپرسورهای مناسب فرآیندهای گازی می پردازد و کمپرسورها تولیدی آن مناسب مصارف کمپرسورهای هوا نیست.

در شکل‌های زیر شماتیکی از طراحی داخلی کمپرسورهای اسکروی کوبلکو مشاهده می کنید:

شماتیک کمپرسور اسکرو گازهای فرآیندی کوبلکو

کوبلکو و کمپرسور هوا

از جمله کمپرسورهای هوای کوبلکو میتوان به لاین کوبلیون اشاره کرد که کاتالوگ آن از طریق لینک زیر قابل دستیابی است:

دانلود کاتالوگ

کوبلکو کمپرسور در نقاط مختلفی از آسیا و آمریکایی شمالی مراکز فروش و تولید دارد. منجمله مراکز تولید کمپرسور این کمپانی میتوان به KCMS واحد تولید کمپرسور این مجموعه در شانگهای چین اشاره کرد. این کمپانی در گوانژو و پکن نیز دفاتری دارد.

تماس با شرکت