دریل واگن هیدرولیک اطلس کوپکو مدل Cabletec دستگاهی تمام مکانیزه‌ از اپیراک است که برای حفاری عمیق و بولتینگ کابل جهت استحکام تونل به کار گرفته میشود. همچنین این دستگاه اپیراک مجهز به دریل و سیستم سیمان ریزی اتومات است که توامان با قرقره‌ی رشته‌ی فولادی ظرفیت بالا امکان ارائه‌ی عملکرد ایده‌آل و تحکیم دیواره‌ی تونل را فراهم میاورد.

ویژگی‌های نسخه‌ی استاندارد دریل واگن اطلس کوپکو اپیراک

این دستگاه در نسخه‌ی استاندارد مجهز به چکش سری COP اطلس کوپکوست که از جمله‌ی جکش‌های حفاری باکیفیت موجود در بازار است. همچنین واحد حفاری با ۱۷+۱ راد، سیستم کنترل مجهز به کنترل دکل پیشرفته، دکل هوی دوتی، دکل تلسکوپی کابل کوبی و واحد مدیریت سیمان ریزی از جمله‌ی دیگر تجهیزات این دریل هیدرولیک اطلس کوپکوست. دیتاشیت دستگاه در ادامه آمده است:

دسترسی به تمامی کتب راهنمای اطلس کوپکو از صفحه‌ی اختصاصی این کمپانی بر روی وبسایت شرکت جهان کمپرسور میسر است که از جمله‌ی آنها میتوان به بروشورها یا کاتالوگ دریل واگن هیدرولیک و دریل واگن پنوماتیک اطلس کوپکو اشاره داشت.

کاتالوگ Cabletec نیز بر روی همان صفحه قرار گرفته است و به جهت سهولت برای مخاطبان در زیر همین مطلب هم آپلود میگردد:

دانلود کاتالوگ دریل واگن اطلس کوپکو Cabletec – اپیراک

قیمت دریل واگن هیدرولیک کابل کوب اطلس کوپکو – اپیراک؟

در حال حاضر یکی از شرکت‌های سوئدی مالک دریل واگن Cabletec اطلس کوپکو با توجه به ورشکستگی خود اقدام به فروش و حراج اموال نموده که از جمله‌ی آنها میتوان به یک دستگاه Cabletec LC کم کارکرد اشاره کرد و در ویدیوی یوتیوب آن هم تصاویری از استارت و حرکت آن موجود است.

دستگاه مدل سال ۲۰۰۷ اطلس کوپکوست و عقربه‌ی آن ۸۵۵ ساعت کارکرد را نمایش میدهد که هیچگونه تضمینی برای صحت آن نیست. همچنین دستگاه تا روز ورشکستگی مشغول به کار بوده، لیکن هیچ تست عملیاتی بر روی آن انجام نشده و اشکالات احتمالی به گردن خریدار است. دستگاه هیچگونه نشتی قابل مشاهده ندارد. سلامت اعلامی موتور، چرخ‌ها، جعبه دنده و شاسی مناسب تخمین زده شده و به سلامت هیدرولیک، سیستم ترمز، و سرویس دستگاه اعتماد چندانی نیست. قیمت حال حاضر حراجی – مزایده برابر با ۹۲ هزار کرون سوئد (کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان) است. ۱۲ روز از حراجی باقی مانده است.

برخی از تصاویر ارسالی همکار سوئدی از دریل واگن هیدرولیک اطلس در زیر آمده است:

قیمت دریل واگن اطلس کوپکو - ۹۲ هزار کرون سوئد قیمت دریل هیدرولیک اطلس - ۹۲ هزار کرون سوئد قیمت دریل واگن هیدرولیک اپیراک دریل واگن هیدرولیک اطلس کوپکو

کل تصاویر ۵۰ عکس از دریل واگن اپیراک Cabletec مورد مزایده است.

تماس با شرکت