کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو XRXS 566 دستگاهی قدرتمند فشار قوی با ظرفیت هوادهی هوای فشرده بالاست که توان تامین هوای فشرده مورد نیاز صنایع حفاری را دارد. کمپرسور دیزلی مذکور ۳۳/۶ متر مکعب بر دقیقه هوای فشرده در فشار عملیاتی ۳۰ بار در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. همچنین برای نیاز مشابه صنایع حفاری امکان استفاده از کمپرسور دیزلی XRVS 606 اطلس کوپکو نیز برقرار است که ۳۵/۴ مترمکعب بر دقیقه هوای فشرده در فشار عملیاتی ۲۵ بار در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.  سیستم FuelXpert سرعت موتور و ورودی هوا را تنظیم میکند. Oiltronix نیز ثبات دمای تزریق روغن را مدیریت کرده و در محدوده‌ی بهینه حفظ میکند. این کمپرسور هوای فشرده دیزلی اطلس کوپکو از موتور کاترپیلار C18 بهره میبرد.
موتور سی ۱۸ اسرت کاترپیلار - تیر ۳
موتور C18 کاترپیلار Acert

کاتالوگ کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو XRXS 566

در صورت آشنایی با وبسایت جهان کمپرسور تا به حال به خوبی میدانید که برای دسترسی به تمامی کاتالوگ‌های کمپرسور و دریل واگن اطلس کوپکو می بایست به صفحه اختصاصی این کمپانی مراجعه کنید. از منوی کشویی بالای صفحه امکان دسترسی به سایر کتب راهنمای برندهای کمپرسور کایزر، اینگرسولرند و دوسان نیز مهیاست. همچنین کتب راهنمای نگهداری و بکارگیری این ماشین آلات و لیست قطعات یدکی نیز از همان منو در دسترس است.

برای سهولت دسترسی کتاب راهنمای نگهداری – Instruction Manual – کمپرسور XRXS 566 همراه با مدل‌های

XRXS 567 Cd - XRXS 1240 CD7 
XRXS 607 Cd - XRXS 1275 CD7 
XRVS 617 Cd - XRVS 1300 CD7 
XRVS 647 Cd - XRVS 1350 CD7

که همگی از موتور C 18 کاترپیلار بهره میبرند در همین صفحه و به پیوست قرار میگیرد.

پیوست: کتاب راهنمای بکارگیری و نگهداری کمپرسور دیزلی فشار قوی اطلس کوپکو – موتور کاترپیلار

دیتاشیت کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو

دیتاشیت کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو

اطلاعات کامل واحد کمپرسور و موتور دیزلی کمپرسور اطلس کوپکو XRXS و سه مدل مشابه دیگر که همگی برای عملیات حفاری ایده‌آل محسوب میشود در جدول بالا امده است، همچنین توجه داشته باشید که کمپرسور قدرتمند اطلس کوپکو که از جمله‌ی آنها ما پیشتر به موارد متعددی پرداخته ایم و میتوان به XRHS 650 و XRS 606 PACE نیز اشاره داشت همگی از سیستم‌های کنترلی نوین بهره میبرند و در زیر جدول معرفی آنها نیز آمده است.

قیمت کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو – کمپرسور کارکرده

در استعلام اخیری که مطابق درخواست مشتری از همکار در اروپا داشته ایم دو مورد کمپرسور کارکرده دیزلی اطلس کوپکو مدل XRXS 566 به ما پیشنهاد شده است که به ترتیب ۳ و ۹ هزار ساعت کارکرد داشته و ۹۰ و ۱۰۰ هزار یورو قیمتگذاری شده است. تاریخ استعلام مذکور ۴ ژانویه ۲۰۲۴ است.

قیمت کمپرسور دیزلی فشار قوی اطلس کوپکو ۱
قیمت پیشنهادی کمپرسور دیزلی کارکرده اطلس کوپکو فشار قوی ۱
قیمت کمپرسور دیزلی فشار قوی اطلس کوپکو ۱
قیمت پیشنهادی کمپرسور دیزلی کارکرده اطلس کوپکو فشار قوی ۲

سال ساخت کمپرسوری که ۱۰۰ هزار یورو قیمت خورده ۲۰۰۶ و دیگری ۲ سال جدیدتر و ۲۰۰۸ است. همچنین همانطور که از تصاویر معلوم است یکی از دو کمپرسور دیزلی پیشنهادی پکیج آف شور است.

تماس با شرکت