کمپانی آلوپ صد و یک سال است که کمپرسور باد صنعتی میسازد و اکنون از جمله زیرمجموعه‌های شرکت اطلس کوپکوست. ساختمان مرکزی آلوپ در شهر رتلینگن ایالات زیبای بادن ورتمبرگ قرار دارد.

راهنمای هوای فشرده آلوپ

کمپرسور هوای فشرده یا به بیان دیگر کمپرسور باد صنعتی از جمله ماشین آلات موردنیاز صنایع و معادن برای مصارف گوناگون آنهاست. کمپرسور دستگاهی است که گازها را متراکم میسازد؛ این فرآیند در مورد گازهای فرآیندی کاربردهای خاص خود را در جابجایی و ذخیره‌سازی دارد. از طرف دیگر کمپرسور باد صنعتی که گاز مورد استفاده در آن هوای محیطی است نیز کاربردهای خود را دارد.

هوای فشرده خون جاری در رگ‌های ماشین آلات پنوماتیک است. همانطور که دستگاه‌های مختلف هیدرولیکی یا الکتریکی در صنایع مختلف به کار گرفته شده است، ابزار آلات و ماشین آلات پنوماتیک نیز نیازمند هوای فشرده برای انجام فعالیت است.

کمپرسور اسکرو برقی

کمپرسور اسکرو برقی دستگاهی است که توان مورد نیاز برای تراکم هوا را از موتور الکتریکی تامین میکند و توان مذکور در داخل واحد کمپرسور روتورهای نر و ماده‌ی درهم‌تنیده را به گردش می اندازد. هوای ورودی در میان روتورها گیر افتاده، فشرده شده و از سوی دیگر و از شیر خروجی تخلیه میشود. سپس هوای فشرده وارد سیستم توزیع هوای فشرده شده و به طور مستقیم و یا غیرمستقیم مورد استفاده‌ی کارخانجات قرار میگیرد.

عموم استفاده‌ی کمپرسور اسکرو برقی در کارخانجات است و این از آن روست که معادن، حفاران چاه و سازندگان راه و ساختمان از دسترسی محروم به الکتریسیته محروم هستند و به سراغ کمپرسورهای دیزلی یا پرتابل میروند.

کمپرسور آلگرو ۴۵ کیلووات

سری کمپرسور سرعت متغیر آلوپ با نام آلگرو شناخته میشود و کاتالوگ کمپرسور اسکرو برقی ۳۱، ۳۷ و ۴۵ کیلووات آن در ادامه قابل دانلود است.

آیکون دانلود پی دی اف

دانلود فایل پی دی اف معرفی و دیتاشیت کمپرسورهای آلگرو ۳۱، آلگرو ۳۷ و آلگرو ۴۵

اطلاعات فنی کمپرسور باد صنعتی

اطلاعات فنی کمپرسور آلگرو ۴۵ کیلووات آلوپ آلمان - کمپرسور اسکرو برقی مجهز به موتور ۴۵ کیلوواتی - آلوپ زیرمجموعه‌ی اطلس کوپکوست.
دیتاشیت

مطابق با جدول بالا کمپرسور اسکرو برقی ۴۵ کیلوواتی و اویل اینجکت آلوپ مشابه با دو مدل آلگرو ۳۱ و آلگرو ۳۷ در بازه‌ی ۴ تا ۱۳ بار فشار عملیاتی ارائه میکند. فشار اسمی این کمپرسورها همگی ۱۳ بار است. کمپرسور آلگرو ۴۵ آلوپ در فشارهای ۷، ۹/۵ و ۱۲/۵ بار به ترتیب ۴۸۶، ۴۲۵ و ۳۷۱ مترمکعب بر ساعت یا به عبارت بهتر ۸/۱، ۷/۱ و ۶/۲ مترمکعب بر دقیقه هوادهی هوای فشرده دارد.

قیمت کمپرسور باد صنعتی

دیروز ایمیل یکی از همکاران لهستانی حاوی قیمت یک دستگاه کمپرسور آلگرو ۴۵ کیلوواتی به دست ما رسید که همان بهانه‌ای برای معرفی این دستگاه نیز شد. کمپرسور آلوپ ۴۵ کیلوواتی ۳۵ هزار ساعت کار کرده است و ۶۹۸۰ یورو قیمت خورده است. این دستگاه ساخت سال ۲۰۱۶، هواخنک و مجهز به اینورتر است.

جستجوی اینترنتی یک دستگاه ۹۹۵۰ یورویی مشابه را نیز به همراه داشت. این کمپرسور ۲۱۵۰۰ ساعت کار کرده است. تصاویر کمپرسور باد صنعتی آلوپ آلگرو ۴۵ در زیر آمده است.

کمپرسور باد صنعتی آلگرو ۴۵ آلوپ - اطلس کوپکو

کمپرسور آلگرو ۴۵

کمپرسور آلوپ ۴۵ کیلووات

تماس با شرکت