در بازار ایران برندهای مختلفی از تولیدکنندگان معتبر کمپرسور هوای اسکرو حضور دارند؛ بدون شک شاخص‌ترین آنها و با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقبا، برند اطلس کوپکوی سوئد می باشد. پس از آن و بدون ترتیب خاصی می بایست از اینگرسولرند سابق و دوسان کنونی، کمپرسور کایزر آلمان، کمپ ایر انگلستان (از زیرشاخه‌های گاردنر دنور) و سول ایر ایالات متحده نام برد. پیشتر نیز اشاره کرده‌ایم که اخیرا در بازار کمپرسورهای چینی نیز حضور چشمگیری دارند.

قیمت کمپرسور اسکرو برقی و کمپرسور دیزلی تابع عوامل متعددی است که در میان آنها میتوان به مواردی اشاره کرد، منجمله‌ی آنهاست: سال ساخت، ساعت کارکرد، وضعیت نگهداری و سلامت دستگاه، وضعیت المنت و قطعات داخلی کلیدی، بازار آن دستگاه، بازار دستگاه‌های مشابه و جایگزین و در نهایت نقطه تعادلی قیمتی که استطاعت مالی متوسط خریداران برای خرید و رغبت متوسط فروشندگان به فروش شکل میدهد. به هر روی بازار تحریم زده‌ی ایران بازاری نرمال نبوده و هیچ سنخیتی با بازاری کارآ ندارد.

برای آگاهی از اطلاعات تخصصی کمپرسورهای اسکروی مورد نیاز خود حتما با همکاران ما در بخش مارکتینگ تماس حاصل کنید، قیمت کمپرسور هوای اسکرو را نیز از همان عزیزان جویا شوید.

 

شرکت جهان کمپرسور
مسئولیت محدود

تماس با شرکت