در مطلب پیشین به بررسی کمپرسور اسکرو دیزل اطلس کوپکو، مدل XAS 405 پرداختیم. XAS 405 از موتور OM 366 LA مرسدس بنز بهره می برد و در فشار عملیاتی ۷ بار، ۲۳/۶ مترمکعب بر دقیقه هوادهی داشت. اسکرو دیزل XAS 495 اطلس کوپکو مشابه با مدل پیشین از موتورهای مرسدس بنز بهره می برد،‌ این مدل از OM 441 LA این برند که مشخصاتی کاملا متمایز دارد؛ برای مثال OM 441 LA برخلاف OM 366 LA تا ۸۰۰ دور بر دقیقه کمتر سرعت دارد و ۱۶۰۰ دور بر دقیقه سرعت نرمال و ماکسیمم آن می باشد. این موتور در ۱۰۰۰ دور بر دقیقه آنلود خواهد بود. این مشخصات حاکی از سروصدای به مراتب کمتر این کمپرسورها می باشد.موتور او ام ۳۶۶ مرسدس بنز

اطلاعات فنی کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو

اما در مشخصات مهمتر،‌ مشخصات هوادهی و فشار عملیاتی، این کمپرسور نیز دقیقا ۷ بار فشار عملیاتی داشته و در این فشار تا ۲۸/۸ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوای فشرده‌ی خروجی دارد. سیستم خنک‌کنند‌ه کمپرسور اسکرو دیزل XAS 495 نیز روغنی است.

مشخصات کاملتر این کمپرسور را در جدول زیر ملاحظه کنید و در صورت تمایل با مراجعه به صفحه کتب راهنما و کاتالوگ‌های دستگاه‌های کمپرسور هوای پیستونی، اسکرو و اسکرول و همچنین دریل واگن اطلس کوپکو بر روی سایت اطلاعات جامع‌تری از این کمپرسورها حاصل نمایید.

همواره مدنظر قرار دهید که هنگام تهیه کمپرسور هوای صنعتی می بایست تا ۱۵ درصد ظرفیت هوادهی بیشتر از سطح نیاز خود را در مدل موردنظر ملاک قرار دهید.

مناسب حفاری

کمپرسور پرتابل اطلس کوپکو با ۲۸/۸ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی مناسب و کافی برای کار مداوم دارد. کار مداوم مهمترین خصیصه‌ی کمپرسور مورد نیاز برای عملیات حفاری و معدن است. در این مصارف برخلاف مصارف ساختمانی، فشار نرمال کفایت کرده و حجم هوا در دقیقه است که حرف اول را میزند. البته مختصات دقیق فشار و هوادهی مورد نیاز هر حفاری با دیگری متفاوت بوده و با تماس با همکاران ما، یا بهره‌گیری از ابزارهای موجود بر روی وبسایت اطلس کوپکو امکان محاسبه‌ی مشخصات دقیق و کمپرسور دیزلی مناسب کار خود را خواهید داشت.

 

تماس با شرکت