در مطالب پیش رو به معرفی و ارائه دفترچه راهنمای روغن‌های کمپرسور اطلس کوپکو میپردازیم. این روغن‌ها مناسب مدل‌های مختلف کمپرسور اسکرو بوده و در نام خود کلمه‌ی Roto، کوتاه شده ی روتاری، را به همراه دارند.

این روغن‌ها عبارتند از Xtend Duty، Inject Ndurance، Synthetic Ultra، Foodgrade Fluid و Z Fluid.

ROTO XTEND DUTY

حرف آخر را ابتدا بزنیم، این روغن‌ها مناسب و مخصوص کمپرسورهای اسکرو برقی و روغن پاششی اطلس کوپکو، خانواده‌ی شناخته شده‌ی G تولید می شوند: GA – GX – GN – GR

در دفترچه راهنمای این روغن‌ کمپرسور، اطلس کوپکو مزایای فراوانی برای استفاده از آن برشمرده است. این روغن‌ کمپرسور تا ۸ هزار ساعت یا ۲ سال نیاز به تعویض ندارد،‌ افت فشار داخل سپراتور روغن را کاسته و عمر قطعات متحرک را افزایش می دهد. این مزایا به ترتیب با کند کردن فرایند اسیدی شدن روغن و جلوگیری از ایجاد لجن محقق شده و همچنین افزودنی‌های ضد زنگ کیفیت آن را بهبود بخشیده است. روغن‌ روتو اکستند اطلس کوپکو در دماهای بالا ویسکوزیته نسبتا پایداری داشته و به کاسه نمد آسیب نمیزند

در جدول زیر مشخصات فنی روغن‌های روتو اسکتند اطلس کوپکو، متناظر با استانداردهای سنجش ذکرشده، را ملاحظه می کنید:

مشخصات چگالی، ویسکوزیته، شاخص ویسکوزیته، تست زنگ زدگی، پایداری فوم، عدد اسیدیته و ... روغن کمپرسور اسکرو اطلس کوپکو مدل روتو اکستند دیوتی را میبینیم.

این روغن‌ها در محدوده دمایی صفر تا ۴۶ درجه سانتیگراد عملکرد مناسبی داشته و برای بکارگیری در نواحی مرطوب و در تجهیزات پرفشار طراحی شده اند. روغن‌های روتو اسکتند اطلس کوپکو در بسته بندی‌های پلاستیکی ۵ و ۲۰ لیتری، فلزی ۲۰۹ لیتر و بشکه‌های ۱۰۰۰ لیتری عرضه می شوند.

دفترچه راهنما و معرفی این روغن‌ها را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.

Roto Synthetic Fluid XTEND DUTY

تماس با شرکت