کمپرسور دیزلی کمپرسور باد صنعتی است که عموما در صنایع غیرتولیدی کاربرد دارد. صنایعی که به طور معمول دسترسی مداوم و قابل اتکا به برق ندارند. در کمپرسور هوای فشرده اسکرو مکانیسم تراکم جابجایی مثبت بوده و توان مورد نیاز این فرآیند، برای چرخش روتورهای نر و ماده داخل المنت، به وسیله موتورهای دیزلی یا برقی تامین می شود. موتورهای دیزلی مورد استفاده در کمپرسورهای دیزلی اطلس کوپکو از کمپانی‌های کوبوتا، کومنز، کاترپیلار، مرسدس بنز، جان دیر و دویتز تامین می شود و این شرکت از میانه قرن گذشته که بخش موتورهای دیزلی خود را منحل و نام خود را از اطلس دیزل به اطلس کوپکو تغییر داد موتور دیزلی تولید نمی کند.

در کمپرسور دیزلی دو المنت اطلس کوپکو قاعده سرانگشتی نامگذاری با کمپرسورهای تک المنت فرق دارد، اما این فرق برای زمانی است که المنت‌ها متوالی بسته شده اند و کمپرسور فشار قوی است. در اینجا X یعنی دیزلی، R یعنی دو المنت هواساز و H مشابه با نامگذاری کمپرسورهای تک مرحله‌ای یعنی ۱۲ بار.

۹۴۶ نیز به لیتر بر ثانیه است و دبی هوای فشرده خروجی است. میکند به عبارتی ۵۶/۷۶ مترمکعب بر دقیقه.

معرفی کمپرسور دیزلی XRV 946

کمپرسورهای سری TwinAir، بالاترین حجم هوای فشرده بر مترمکعب را ارائه می دهند و اطلس کوپکو آن را پویاترین، چندبُعدی ترین و ایمن ترین واحد تامین هوای فشرده‌ی موجود در بازار می نامد.

سیستم کنترل دمای روغن این کمپرسورها Oiltronix بوده که عمر مفید واحدهای هواساز، قطعات کمپرسور، روغن و سپراتور روغن را افزایش خواهد داد.

دیتاشیت کمپرسورهای XAH 1066 و XRV 946

در جدول زیر مشخصات ۲ کمپرسور XAH 1066 و XRV 946 قابل ملاحظه می باشد:

کمپرسور اسکرو و دیزل XRV946 با توجه به سیستم نامگذاری کمپرسورهای دیزل (موبایل/متحرک) اطلس کوپکو کمپرسوری با حدود ۹۴۶ (دقیقتر: ۹۳۶) لیتر بر ثانیه FAD یا ظرفیت هوادهی می باشد. V نمایانگر فشار عملیاتی نرمال و موثر ۲۵ بار می باشد که چنین فشاری با ترکیب ۲ واحد هواساز (R) میسر گشته است.

موتور دیزلی کمپرسور باد صنعتی

توان این کمپرسور را ۲ موتور کاترپیلار مدل C13 ACERT با ۳۲۸ کیلووات (در مجموع ۶۵۶ کیلووات) تامین می کنند. سرعت اسمی موتورها ۱۶۰۰ دور بر دقیقه می باشد.

این کمپرسورها در ۲ مدل استاندارد و آف-شور طراحی گردیده اند که ویژگی های متفاوت آنها در جداول و توضیحات متعاقب آن مشاهده می شود. بروشور معرفی این ۲ مدل کمپرسور هوای فشرده اسکرو و دیزل اطلس کوپکو در صفحه‌ی مربوط به آن، تا ساعتی دیگر، قرار خواهد گرفت.

تماس با شرکت