کمپرسورهای اطلس کوپکو برقی را میتوان با مکانسیم‌های مختلف فشرده سازی من جمله اسکرو تهیه کرد. کمپرسور اسکرو برقی اطلس کوپکو در نوع روغن‌پاششی عنوان GA یا GR را عموما بر خود دارد که به ترتیب اشاره به یک مرحله و یا دو مرحله استیج فشرده سازی است. در هر استیج یک المنت که متشکل از دو روتور اسکرو در داخل یک هوزینگ یا سیلندرفشرده سازی است عمل فشرده سازی هوای ورودی را بر عهده دارد.  GA 5 کمپرسور کوچکی با موتور ۵/۵ کیلوواتی است.

معرفی کمپرسور GA 5

دیتاشیت GA 5 VSD
منظور از GA 5 VSD نسخه‌ایست که از کارخانه مجهز به اینورتر و قابلیت مدیریت دبی هوای خروجی عرضه شده است. امکان تبدیل نسخه‌های استاندارد به VSD نیز هست.

کمپرسور اسکرو برقی GA 5 VSD اطلس کوپکو کمپرسوری روغن پاششی (اویل اینجکت) و تک استیج هست که در فشارهای عملیاتی ۵/۵، ۷/۵، ۱۰ و ۱۳ بار، به ترتیب با ظرفیت هوادهی هوای فشرده‌ی ۵۴/۷، ۵۴، ۴۲/۱ و ۳۶ مترمکعب بر ساعت تولید می شود.

تصویری از کمپرسور اسکرو برقی اطلس کوپکو مدل GA5 فول فیچر در اینجا آمده است. این کمپرسورها مجهز به درایر همراه هستند.
کمپرسور GA 5 فول فیچر اطلس کوپکو

این کمپرسور کمپرسوری کوچک، با دبی هوادهی پایین می باشد، از این رو نصب مخزن هوای فشرده ضروری است و خود اطلس کوپکو نیز این کمپرسورها را در نسخه‌های یکپارچه با مخزن عرضه می کند. البته بهره‌گیری از مخزن برای همگی کمپرسورهای برقی موکدا توصیه می شود، این از آن روست که با هزینه‌ای اندک، مدت زمان لود کمپرسور بسیار کاسته میشود.

GA 5 VSD بسیار کمصداست و در کنار آن ۶۲ دسی‌بل نویز احساس می شود که با نویز و صدای معمولی فضای اداری برابری می کند (یخچال خانگی ۵۵ دسی‌بل نویز دارد).

این کمپرسور از خانواده کمپرسورهای روغن پاششی اطلس کوپکوست، در صورتی که به کمپرسورهای هوای خشک، معروف به اویل فری، برای مصارف پزشکی و دارویی نیاز دارید میبایست نسخه‌های ZT و ZR را بر روی سایت جستجو کرده و یا با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل کنید.

برق صنعتی ایران

این کمپرسورها برای برق ۵۰ و ۶۰ هرتز مشخصات یکسانی دارند،‌ اما در مطالعه برگ فنی سایر کمپرسورهای هوا می بایست مدنظر قرار دهید که برق کشور ما ۵۰ هرتز است. همچنین این کمپرسور اسکرو در نسخه‌های فول فیچر(دارای درایر/خشک‌کن) که در تصویر بالا مشاهده می کنید نیز عرضه می شوند، همانطور که مشخص هست با وجود نصب یک درایر در کنار کمپرسور همچنان فضای کمی را اشغال نموده است.

* بروشور این کمپرسورها پیشتر بر روی صفحه‌ی کتب راهنمای اطلس کوپکو قرار گرفته است.

تماس با شرکت