کمپرسور اسکرو دیزل HP750

چرا محبوب نباشد؟ کمپرسورهای پرتابل اینگرسول رند بازار هوای فشرده دیزلی را تسخیر کرده اند و این بی دلیل نیست!

کمپرسور دیزلی اینگرسولرند سخت‌جان و البته ساده است؛ در این کمپرسورها از آپشن‌های فراوان و نمایشگرهای عجیب و غریب خبری نیست، چه نیازی هست موبایلمان به کمپرسور پرتابلمان وصل شود؟!!

اینگرسول‌رند در یک کلام، اضافه کاری نمیکند، اما وظیفه‌ی خود را به نحو احسن انجام میدهد. تصور کنید اینگرسول‌رند تویوتای دنیای کمپرسورهاست. برندهای دیگر همچون هیوندایی و کیا آپشن‌های فراوان دارند، اما تویوتا جای خود را در بازار همیشه خواهد داشت.

البته علت محبوبیت این چند مدل خاص اینگرسول رند هم در فشار و هوادهی ایده‌آل آنها برای مصارف ساختمان‌سازی نهفته است… ۲۱ متر هوای فشرده در فشار ۱۲ بار.

معرفی HP 750 اینگرسولرند، ۲۱ متر مکعب بر دقیقه هوای فشرده مطمئن

HP 750 اینگرسولرند همانطور که از نام آن برمیاید ۷۵۰ cfm معادل ۲۱/۲ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی هوای فشرده در رنج فشار عملیاتی ۵/۵ تا ۱۲/۱ بار دارد. این کمپرسور با نام کامل HP 750 WCU کمپرسوری آب‌خنک با موتور ۶ سیلندر کامینز می باشد. موتور QSC 8.3 کامینز با سرعت اسمی ۲۰۰۰ دور بر دقیقه تا ۲۰۹ کیلووات توان خروجی در اختیار المنت کمپرسور قرار میدهد.
این کمپرسور حدود ۳۸۵۰ کیلوگرم وزن دارد.

دیتاشیت کمپرسور دیزلی پرقدرت اینگرسول رند و دوسان

سایر مشخصات HP 750 و ۳ مدل دیگر XP 750 WCU، VHP 750 WCAT و HP 675 WCY اینگرسولرند دوسان را در جدول زیر مشاهده می کند:

مشخصات فنی کمپرسورهای اسکرو دیزل اینگرسولرند دوسان - عکس دیتاشیت کمپرسور اسکرو
دیتاشیت کمپرسورهای مذکور

دیتاشیت جامع کمپرسورهای ۶۷۵ (۱۹/۱) تا ۱۶۰۰ (۴۵/۳) سی‌اف‌امی (مترمکعب بر دقیقه‌ای) اینگرسولرند دوسان نیز بر روی صفحه‌ی کتب راهنمای مربوطه قرار گرفت:

برای دسترسی به کتب راهنما، بروشورها و کاتالوگ‌های برندهای کمپرسور ایگرسولرند و دوسان کلیک کنید.

دوسان یا اینگرسول رند؟

کمپانی معظم دوسان کره جنوبی که قدیمی ترین کمپانی فعال این کشور است جای خوبی در میان ۷ تولیدکننده‌ی برتر جهان در صنایع راهسازی و حفاری دارد. در سال ۲۰۰۷ این کمپانی «تجهیزات» کارخانجات تولید کمپرسور اینگرسول رند را خریداری کرد. همچنین در همان سال برند بابکت را نیز از مجموعه‌ی مذکور اختیار کرد. این اتفاق بدان معناست که برند اینگرسول رند برای کمپرسورهای این کمپانی همچنان محفوظ است، لیکن دوسان دقیقا کمپرسورهای مشابهی با مدل‌های مختلف کمپرسورهای اینگرسول رند را با بهره‌گیری از تجهیزات و کارخانجات سابق اینگرسول رند تولید می کند. میتوان تا حد خوبی اطمینان داشت که دوسان کیفیت مطمئن ۱۵۰ساله‌ی محصولات اینگرسول رند را حفظ کرده است.

البته دوسان تغییرات و تنوعی نیز در برخی از محصولات کمپرسور هوای تولیدی خود داده است و برای مثال به تولید کمپرسور اسکرو با امکان تنظیم در دو فشار و ظرفیت هوادهی متفاوت دست زده است. این تغییرات عموما جزئی بوده و در طراحی‌های پیشین نیز امکان چنین تنظیماتی مهیا بود.

ویژگی‌ها و قیمت کمپرسور دیزلی ۷۵۰

دوسان در معرفی کمپرسورهای ۶۷۵ تا ۱۶۰۰ برند اینگرسول رند خود به سهولت در نگهداری و سرویس، کولرهای تک دیوار که عملکرد بهینه در شرایط دشوار را فراهم می آورد و سیستم حرکتی آنها برای انتقال به مناطق مختلف اشاره می کند.

در بازار جهانی کمپرسور کارکرده‌ HP 750 WCU اینگرسولرند با شرایط مختلف برای فروش موجود است که رنج قیمتی آنها بسته به ساعت کارکرد، وضعیت و البته توقع فروشنده از ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار تخمین زده می شود.

کمپرسور hp 750 با ۸۷۰۰ ساعت کارکرد، در وضعیت خوب، با قیمت ۳۶ هزار دلار
نمونه آگهی کمپرسور hp 750 اینگرسولرند (به سال ساخت و ساعت کارکرد دقت کنید. مهمترین عامل نیز همیشه وضعیت سلامت کمپرسور است)

آپشن‌های کمپرسور باد صنعتی اینگرسول رند

آپشن‌های موجود برای کمپرسور دیزلی این خانواده (گروه ۱۹/۱ تا ۲۳/۴ مترمکعب بر دقیقه‌ای) عبارتند از افترکولر و سپراتور آب تا دمای منفی ۶ درجه سانتیگراد، شیرهای تخلیه‌ی مرکزی برای سرویس سیالات تنها در یک نقطه، کیت استارت سرد مشتمل بر هیترهای موتور بلوکی موتور، باتری‌ها و ظرف روغن موتور، بدنه‌ی تماما گالوانیزه، تجهیز به چندین خروجی هوای فشرده (۲ تا یک و یک چهارم اینچ) و در نهایت رگولاتور دو فشاری (در مدل‌های HP برای دو فشار ۷ و ۱۰ بار).

تماس با شرکت