کمپرسور اسکرو دیزل پرقدرت کایزر - عکس کمپرسور اسکرو
کمپرسور اسکرو دیزلی M350

کمپرسور کایزر خود کمپرسورهای موبیل ایر را به ۶ دسته تقسیم کرده است که ۶مین دسته کمپرسور دیزلی اویل فری کایزر یا M 500-2 می باشد. در مطلب فعلی به بررسی پرقدرت‌ترین مدل از کمپرسورهای متحرک دیزلی و روغنی کایزر می پردازیم.

کمپرسور دیزلی کایزر، M 350

کمپرسورهای بزرگ کایزر تا ۳۴ مترمکعب بر دقیقه یا ۱۲۰۰ سی‌اف‌ام ظرفیت هوادهی دارند و این مجموعه شامل مدل‌هایی چون M 200، M 210، M 235، M250 و در نهایت M 350 هستند. این کمپرسور باد صنعتی برای عملیات مداوم ساخته شده و به سیستم‌های کنترلی مدرن مجهز است و نیز آسیب زیست محیطی اندکی دارد. M 350 کایزر با بهره‌گیری از موتورهای OM501LA  مرسدس بنز در ۴ فشار عملیاتی به بازار عرضه می شود.

فشار و ظرفیت هوادهی

  • ۸/۶ بار با ظرفیت هوادهی ۳۴ مترمکعب بر دقیقه
  • ۱۰ بار با ظرفیت هوادهی ۳۱ مترمکعب بر دقیقه
  • ۱۲ بار با ظرفیت هوادهی ۲۷/۳ مترمکعب بر دقیقه
  • و ۱۴ بار با ظرفیت هوادهی ۲۴ مترمکعب بر دقیقه

این کمپرسورها برای فعالیت مداوم در عملیات حفاری ایده‌آل طراحی شده و همچنین برای نگهداری و سرویس خطوط لوله و پتروشیمی کاربردهای خوبی دارند. در عملیات ساختمانی و راهسازی درون شهری نیز بهره‌گیری از این کمپرسورها، با توجه به ردپای زیستی و آلایندگی اندک، مناسب است.

موتور کمپرسور دیزلی

OM501LA مرسدس بنز موتوری ۶ سیلندر و آب‌خنک می باشد و در جریان اگزوز خود از کاتالیزوری برای کاهش کاتالیستی انتخابی بهره می برد* تا میزان آلایندگی را کنترل نماید. این موتور در سرعت ماکسیمم اسمی خود،‌۱۶۵۰ دور بر دقیقه، توانی معادل ۲۶۵ کیلووات در اختیار کمپرسور قرار می دهد.

موتور کمپرسور دیزلی
OM501LA مرسدس بنز که بر روی تریلی‌های Actros مرسدس بنز نیز استفاده میشود.

مدل‌های کمپرسور کایزر برای اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا فرق دارد؟

کمپرسور کایزر عموما در مدل‌هایی که صرفا برای خارج اروپا طراحی و تولید می شود، برخی از قواعد سختگیرانه‌ی اتحادیه‌ی اروپا را رعایت نکرده و نسخه‌های آلاینده‌تری نیز تولید می کند. در اینجا نیز کمپرسورهای M350 کایزر در دو نسخه‌ی تایر۳ (مخصوص خارج از اروپا) و تایر ۴ تولید عرضه می شود.

دیتاشیت کمپرسور دیزلی کایزر، مدل‌های M 200 – M 210 – M 235 – M 250 و M 300

مشخصات فنی سایر مدل‌های خانواده کمپرسورهای دیزلی بزرگ کایزر

در این سری کمپرسورهای کایزر از موتورهای کاترپیلار، مرسدس بنز و کامینز استفاده شده است که هر سه از برندهای خوشنام موتورهای دیزلی هستند.

کمپرسور اسکرو دیزل پرقدرت کایزر - عکس کمپرسور اسکرو
کمپرسور دیزلی M350

تمامی مدل‌های معرفی شده از سری موبیل ایر کایزر مجهز به کنترلر سیگمای کایزر هستند که با مدیریت توزیع توان به تناسب میزان هوای مورد نیاز بهره‌وری سوخت و آلایندگی گاز اگزوز رو بهینه می سازد. مشابه با دیگر کمپرسورهای اسکرو دیزلی مطرح در بازار این کمپرسورها نیز در دو حالت ثابت با تیر حائل و متحرک با شاسی سایت ساختمانی و محور فرمان‌پذیر قابل سفارش هستند.

کاتالوگ کمپرسورهای این مجموعه بر روی صفحه‌ی مربوط به کتب راهنمای کایزر قرار گرفته است.

تماس با شرکت