در مطالب اخیر به معرفی روغن‌های کمپرسور اسکرو برقی اطلس کوپکو پرداختیم. این روغن‌ها به ترتیب عبارت بودند از روتو اکستند (مناسب تمام کمپرسورهای اسکرو برقی و روغن پاششی اطلس کوپکو، سری G)، اندورانس (مناسب کمپرسورهای اسکرو برقی و روغن پاششی اطلس کوپکوی تک مرحله‌ای، سری G)، اولترا (مناسب تمام کمپرسورهای اسکرو برقی و روغن پاششی اطلس کوپکو، سری G) و در نهایت روغن‌های گرید غذایی اطلس کوپکو، مخصوص کمپرسورهای اسکرو برقی اطلس کوپکو که با استانداردهای نهاد بهداشتی ایالات متحده و سازمان حلال مطابقت دارند و با کلیک بر روی هرکدام از آنها میتوانید توضیحات دقیقتری از آنها را مشاهده کنید.

روغن کمپرسور اویل فری اطلس کوپکو – ROTO Z

در این مطلب به سراغ آخرین روغن از روغن‌های اطلس کوپکو که برای کمپرسورهای اسکرو برقی خود توصیه می کند میرویم. این روغن را شاید بتوان معروفترین آنها نیز دانست، زیرا تاکید موکد اطلس کوپکو و متخصصین هوای فشرده بر آن است که برای کمپرسورهای اسکرو برقی اویل فری حتما از روغن‌های مخصوص آنها استفاده شود. این مهم برای دو دلیل اساسی تاکید می شود، یکی نیاز قطعات حساس این کمپرسورها به افزودنی‌های موجود در این روغن‌ها و دیگری قیمت بسیار بالا و دشواری تامین یا سرویس قطعات یدکی این کمپرسورهای اسکروی هوای خشک است.

جدول مشخصات فیزیکی شیمیایی

روغن‌های کمپرسور روتو Z اطلس کوپکو دارای افزودنی‌های ضدزنگ بوده و در شرایط پرفشار دمایی نیز ویژگی‌های خود را حفظ می کنند.

مشخصات فیزیکی روغن کمپرسور اسکرو برقی اویل فری اطلس کوپکو - سری روتو Z
ویژگی‌های فیزیکی

گستره دمایی، تعویض روغن کمپرسور و سایر نکات محیطی

این روغن پایه‌ی معدنی داشته و برای کمپرسورهای زیر ۵۵ کیلووات هر ۸ هزار ساعت و برای کمپرسورهای بیش از ۵۵ کیلووات هر ۱۶ هزار ساعت نیاز به تعویض دارد. گستره‌ی دمایی این روغن‌ها نیز بسیار وسیع بوده و از صفر تا ۵۰ درجه سانتیگراد عملکرد بهینه‌ای ارائه می دهند. این روغن‌ها به آب و هوای و شرایط محیطی مرطوب و غبارآلود نیز حساسیت خاصی ندارند. مناسب کمپرسورهای ZT، ZR، ZA و ZE هستند و در گالن‌های ۵ و ۲۰ لیتری و همچنین بشکه‌های فلزی ۲۰۹ لیتری عرضه می شوند.

برای ملاحظه بروشور و همچنین مشخصات کامل این روغن‌ها کلیک کنید.

تماس با شرکت