تاکنون با موارد متعددی از کمپرسور اسکرو دیزلی اطلس کوپکو آشنا شده ایم. در این جا به سراغ مدل دیگری از این کمپرسورها رفته ایم. XRH 1100 کمپرسوری قدرتمند با امکان هوادهی هوای فشرده تا ۳۰ مترمکعب بر دقیقه است. بیشترین ظرفیت هوادهی یا FAD در میان کمپرسورهای دیزلی اطلس کوپکو کمی بیش از این مقدار و حدود ۳۶ مترمکعب بر دقیقه است. کمپرسور اسکرو دیزلی برای رنج عملیاتی صنایع و معادن که نیازی به فشارهای بیش از ۵۰ بار نداشته، لیکن دبی هوای فشرده مداوم برای آنها حائز اهمیت است، بهترین انتخاب است و در میان آنها برند اطلس کوپکو معتبرترین برند جهانی در این حوزه است. توجه به این نکته که اطلس کوپکو در بازار ایران نیز حضوری قدرتمند داشته و قطعات یدکی و خدمات آن به سهولت در دسترس است در هنگام تهیه کمپرسور اسکرو مفید خواهد بود.

کمپرسور اسکرو دیزلی اطلس کوپکو سری EXCEL

تصویر کمپرسور XRH 1100 اسکرو دیزل اطلس کوپکو،‌ از سری eXcel
کمپرسور قدرتمند XRH 1100،‌ مطابق الگوی نامگذاری اطلس کوپکو:‌ دیزلی، روغن پاششی، دارای دو استیج هواساز، ۱۹ بار فشار عملیاتی و ۱۱۰۰ سی اف ام دبی هوای فشرده‌ی خروجی

کمپرسورهای سری Excel اطلس کوپکو مناسب ترین دستگاه‌ها برای استفاده در حفر چاه آب هستند؛ کمپرسورهای این سری مشتمل بر XRH 1000، XRH 1100 و XRV 1200 هستند.

کمپرسور دیزلی XRH 1100 Excel اطلس کوپکو تا ۳۰ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی داشته و فشار عملیاتی آن ۱۹ بار می باشد. موتور نصب شده بر روی این کمپرسور کامینز ۶ سیلندر مدل NTA 85 BC می باشد. سرعت ماکسیمم این موتور ۱۸۰۰ دور بر دقیقه می باشد.

ابعاد کمپرسور

ابعاد این کمپرسور در شکل زیر قابل مشاهده می باشد:

این کمپرسور در ابعاد ۳۸۵۰ میلیمتر طول، ۱۶۰۰ میلیمتر عرض و ۱۸۶۵ میلیمتر ارتفاع ساخته می شود.
ابعاد XRH 1100

کتاب راهنما و بروشور کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو

بروشور این کمپرسور نیز تا ساعتی دیگر بر روی صفحه کتب راهنما، قسمت اطلس کوپکو قرار خواهد گرفت:

اطلس کوپکو

برای شناخت بهتر مدل‌های مختلف و مقایسه‌ی آنها با این کمپرسور حتما به کمپرسورهای بررسی شده‌ بر روی وبسایت که لیست‌های آنها در کنار صفحات (در نسخه دسکتاپ) یا در پایین صفحات (در نسخه موبایل) آمده است سری بزنید تا امکان تصمیم گیری و انتخاب اگاهانه برای شما فراهم شود.

نکته پایانی

کمپرسور اسکرو دیزلی دستگاهی قدرتمند است که به مانند یک باتری عظیم در فعالیت صنایع تولیدی و غیرتولیدی حضور دارد. این باتری عظیم از آن رو بر یک باتری یا ژنراتور الکتریکی برتری دارد که هوای فشرده انعطاف و ایمنی بیشتری نسبت به الکتریسیته دارد. همچنین تجهیزات و ابزارآلات پنوماتیکی و بادی فراوانی در بازار وجود دارد که امکان بهره مندی از آنها برای راه اندازی فعالیت صنعتی معدنی خود داریم.

تماس با شرکت