دو مطلب پیشین هرکدام به معرفی کمپرسور دیزلی از هرکدام از خانواده‌های سایز کوچک کمپرسور پرتابل کایزر اختصاص یافت، در این مطلب به سراغ کمپرسوری میان‌رده خواهیم رفت. کمپرسورهایی که کایزر خود آنها را کمپرسورهای چندبُعدی یا با کاربری‌های متعدد نام گذاشته است، Versatility Range و در میان آنها:

مشخصات فنی کمپرسور دیزلی M 100 کایزر

کمپرسورهای با کاربری متنوع اسکرو دیزل کایزر
مشخصات فنی کمپرسورهای میان‌رده اسکرو دیزل کایزر

موتور دیزلی کمپرسور کایزر

کایزر برای موتورهای کمپرسورهای این رده به سراغ کوبوتا (که در میان کامپکت‌ها نیز استفاده داشت) و دویتز، برند خوشنام آلمانی، رفته است. در مدل M 100 از موتور V3800-DI-T کوبوتا استفاده شده است (لیست قطعات یدکی) که در سرعت ۲۶۰۰ دور بر دقیقه در شرایط کاری مختلف خروجی‌های زیر را ارائه میدهد:

دور موتور و توان خروجی

فایل پی دی اف موتور V3800DI-T-E3B

فشار و ظرفیت هوادهی

M 100 کایزر در فشارهای عملیاتی ۷، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ بار و به ترتیب با ظرفیت‌های هوادهی ۱۰/۲، ۸/۵، ۷/۲ و ۶/۴ مترمکعب بر دقیقه طراحی و ساخته می شود. در هنگام خرید این کمپرسور امکان تهیه‌ی ژنراتور همراه ۸/۵ یا ۱۳ کیلوولت‌آمپر وجود دارد.

سری M، کمپرسور دیزلی کایزر

به طور کلی کمپرسورهای این خانواده‌ی کایزر تا ۱۴ بار فشار عملیاتی داشته، در مدل‌های M52، M82، M100 و M115 امکان خرید ژنراتور مناسب همراه را دارند. این کمپرسورها گستره‌ی وسیعی از کاربری‌ها را جوابگو هستند و در امور ساختمانی، راهسازی، معادن کوچک و شهری قابلیت بکارگیری دارند. همچنین امکان تهیه‌ی این کمپرسورها به صورت تجهیز‌شده با افترکولر وجود دارد که دمای هوای خروجی تا را تا ۷ درجه سانتیگراد بالاتر از دمای محیطی خنک ساخته و تخلیه‌ی کاندنسیت را به راحتی انجام میدهد.

کمپرسور دیزلی کایزر، مدل M 100
کمپرسور M 100 کایزر، اسکرو، دیزلی و متحرک

کمپرسور دیزلی در ایران

تا به امروز کمپرسورهای دیزلی فعال در بازار ایران عموما از مدل‌های ساخت کمپانی‌های اطلس کوپکو و اینگرسولرند است. به طوری که پیاده روی در خیابان‌های تهران و گذر از کنار ساختمان‌های در حال ساخت حتما شما را با چند مدل از کمپرسور دیزلی اینگرسولرند روبرو خواهد کرد. همچنین معدن یا عملیات حفاری فاقد کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو تقریبا بی معناست. کمپرسور کایزر دهه‌هاست که با بکارگیری استراتژی محتاطانه از حضور در بازار ایران پرهیز کرده است.

تماس با شرکت