کمپرسورهای کایزر در کنار اطلس کوپکو و اینگرسولرند ۳ برندی در صنعت هوای فشرده که برای مصرف کننده اعتبار و اعتماد را به همراه دارند. لیکن این برند آلمانی خاص در بازار ایران و در میان مصرف کنندگان در کارخانجات ما بسیار کمتر از دو مورد دیگر دیده می شود و این دو دلیل عمده دارد،‌ یکی سهام اندک آمریکایی ها در این شرکت (ممانعت از ورود رسمی کایزر به ایران) و دیگری تا حدی ناشناختگی. از این رو قریب به اتفاق کمپرسورهای این برند که در صنایع ایران دیده می شوند با خط تولید یک جا وارد کشور شده اند و دستیابی به خدمات و بالاخص قطعات آنها دشوار می باشد. کمپرسور M 200 کایزر از کمپرسورهای خوب اسکرو دیزلی موجود در بازار است. این کمپرسور از موتور قدرتمند اسرت کاترپیلار بهره می برد که برای مصرف کننده اطمینان خاطر جدی فراهم می کند. کمپرسور کایزر حضور گسترده‌ای در سطح قاره و منطقه دارد و شعبه اصلی آن برای ارجاع درخواست‌های ایرانیان در دبی قرار گرفته و کارل برایدن مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد.

معرفی فنی کمپرسور اسکرو دیزل M 200

Mobilair M200 کمپرسور اسکرو دیزل از کایزر آلمان
کمپرسور دیزلی M200 موبیل ایر، کمپرسور کایزر

کمپرسور M 200 از سری کمپرسورهای متحرک (Mobilair) کایزر می باشد. این کمپرسور از موتور کاترپیلار C6.6 ACERT بهره می برد که ۱۴۶ کیلووات توان دارد. در سری کمپرسورهای M امکان بهره‌مندی از ژنراتور برای برخی از مدل ها (مانند M 135) موجود می باشد که برای این مدل این امکان پیش‌بینی نشده است. کمپرسور M 200 کایزر در فشارهای ۷، ۸/۶، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ بار موجود می باشد که در میان آنها کمپرسورهای ۷ بار تنها برای بازار خارج از اتحادیه‌ی اروپا ارائه می شوند. فشارهای فوق به ترتیب ظرفیت‌های هوادهی ۲۱/۲، ۱۹/۷، ۱۸، ۱۶ و ۱۴/۵ مترمکعب بر دقیقه را به همراه خواهند داشت. همچنین این کمپرسور ۳۲۳۵ کیلوگرم وزن عملیاتی دارد که از مشابه های اینگرسولرند سبک تر و در رده کمپرسورهای اطلس کوپکو می باشد.

سایر ویژگی‌ها و آپشن‌های این کمپرسور

سیستم کنترلی این کمپرسورها SIGMA CONTROL می باشد که دقت بالایی دارد و در حین سادگی مصرف سوخت را بهینه می نماید.

شاسی (بدنه) کمپرسورهای کایزر M200 بالطبع دارای ترمز پارکینگ و میله‌ی جرثقیل با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند.

M 200 علاوه بر سیگما کنترل، کاور پنل و سوئیچ ایزوله‌ی باتری داشته و برای سوخت نیز از سپراتور آب بهره می برد.
از آپشن های قابل سفارش آن نیز می توان به افترکولر، ترکیب میکروفیلتر، و فیدبک حرارتی اشاره داشت.

دقت لازم در هنگام انتخاب کمپرسور اسکرو

به طور کلی برای انتخاب یک کمپرسور نخست ظرفیت هوادهی و فشار کاری مدنظر خود را تعیین می کنیم. در کنار این دو پارامتر اساسی، پارامترهای دیگری نیز همچون ساختار و کیفیت موتور دیزلی و سیستم‌های جانبی کمپرسور اسکرو را مدنظر قرار میدهیم. دبی اسمی کمپرسورها ظرفیت هوادهی در سطح دریا می باشد که با افزایش ارتفاع اندکی کاهش می یابد؛ از این رو، و همچنین از آنجایی که بهتر است کمپرسور استراحت داشته و دائم زیر بار نباشد،‌ کمپرسوری با حدود ۱۵ درصد ظرفیت هوادهی بیشتر از سطح نیاز خود تهیه می کنیم.

به صفحه کتب راهنمای کمپرسور کایزر بر روی وبسایت نیز سری بزنید.

تماس با شرکت