کمپرسور دیزلی اینگرسولرند که پس از جابجایی مالکیت بخش هوای فشرده‌ی این شرکت، تولید آن ذیل برند دوسان کره جنوبی انجام می شود، از مطمئن‌ترین دستگاه‌های این حوزه در کنار کمپرسور اسکرو دیزلی اطلس کوپکو و کایزر هستند. کمپرسور اسکرو دستگاهی است که از مکانیزم فشرده سازی جابجایی مثبت برای افزایش فشار هوای محیط بهره میبرد و معمولا امکان فشرده سازی از فشارهای کم تا ۳۵ بار را دارد. در صورت نیاز به فشارهای بیشتر، اگر ظرفیت هوادهی بالایی لازم نباشد می توان به سراغ کمپرسورهای پیستونی فشار قوی رفت که بر پایه مکانیزم فشرده سازی رفت و برگشتی طراحی و ساخته می شوند. کمپرسور دیزلی عنوانیست که به دسته‌ای از کمپرسورهای اسکرو اطلاق میشود که از موتورهای دیزلی برای راه اندازی و تامین توان مورد نیاز استیج استفاده می کند. در کمپرسورهای اسکرو دیزل کیفیت موتور از پارامترهای مهم در انتخاب دستگاه است. موتور کمپرسور اسکرو دیزل XP 375 ساخت خود اینگرسولرند است.

دیتاشیت XP375
برگ فنی کمپرسورهای دیزل اینگرسولرند، مدل‌های XP375، VHP300، HP375 و P425

معرفی فنی کمپرسور XP 375، کمپرسور اسکرو دیزلی اینگرسولرند

۴ مدل کمپرسوری که در جدول بالا مشخصات فنی آنها را ملاحظه می کنید مدل‌های اسکرو دیزل ۳۰۰ تا ۴۲۵ cfm اینگرسول‌رند هستند. در میان آنها XP 375 مدل موردنظر ما در این پست می باشد که کمپرسوری اسکرو دیزل و تک استیج با ۳۷۵ فوت مکعب بر دقیقه (cfm) یا ۱۰/۶ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی هوای فشرده است. این هوا در فشار عملیاتی ۱۷۵ پوند نیروی مربع بر اینچ (psig) یا ۱۲/۱ بار از شیر خروجی کمپرسور خارج می شود. موتور این کمپرسور هوا ساخت اینگرسولرند، مدل 4IRD5AE، چهار سیلندر بوده و تا ۲۴۰۰ دور بر دقیقه سرعت دورانی دارد که در این سرعت ۱۲۵ کیلووات توان به کمپرسور تزریق می کند. تمامی ۳ مدل دیگر جدول فوق (VHP300، HP375، P425) از موتور مشابهی برخوردار هستند و با ساختاربندی متفاوت دنده‌ها و استیج هواساز‌ FAD و فشار عملیاتی متفاوتی را عرضه می کنند.

آپشن‌های موجود برای این کمپرسورها نیز مشابه با سایر کمپرسورهای هوای موجود در بازار فراوان متغیر است. از ژنراتور ۶ کیلوواتی، تا تجهیزات تغییر ارتفاع و تا ساخت کاملا متفاوت بدنه از آهن گالوانیزه.

بروشور معرفی این کمپرسور هوا در کنار سایر مدل‌های کمپرسورهای دوسان و اینگرسولرند بر روی صفحه‌ی مربوط به این محصولات در بخش کتب راهنما قرار گرفت که به آدرس زیر در دسترس می باشد:

اینگرسولرند و دوسان

قیمت کمپرسور دوسان

بر روی وبسایت‌های آگهی آنلاین کمپرسور ایالات متحده نمونه‌هایی از این کمپرسور اسکرو دیزل هست که حدود قیمت ۴۰ هزار دلار را برای آنها قرار داده اند:

عکس قیمت کمپرسور اسکرو
نمونه قیمت پیشنهادی کمپرسور XP375 دوسان اینگرسولرند – گزینه‌ی Make an Offer نشاندهنده‌ی آن است که قیمت فروشنده بالا تشخیص داده شده است.
کمپرسورهای اسکروی بررسی شده در کنار هر صفحه نسخه‌های دسکتاپ و همراه به این شکل قابل ملاحظه هستند که با کلیک شما را به صفحه مقایسه‌ی کمپرسور اسکرو رهنما میسازند.
لیست‌های فعلی کمپرسورهای اسکرو که بررسی شدند. در کنار صفحات دسکتاپ و پایین صفحات گوشی همراه

لازم به ذکر است مدل‌های کمپرسورهای اسکرویی که در مطالب اخیر بررسی شده است نیز پس از اینکه تعداد آنها به حد نصاب برسد، به لیست‌های وبسایت افزوده خواهد شد. این لیست‌ها در کنار نسخه‌ی دسکتاپ و در انتهای هر صفحه‌ی نسخه‌ی موبایل قرار دارند و امکان مقایسه‌ کمپرسورهای مختلفی از اطلس کوپکو، اینگرسولرند و کایزر را فراهم میاورد. جداول موجود در این صفحات کمپرسورها را با توجه به فشار عملیاتی، ظرفیت هوادهی، موتور، شرکت سازنده و توضیحات تکمیلی که به اویل فری یا روغن پاششی، آبخنک و هواخنک و بعضا کاربری و برند سازنده‌ موتور دیزلی تقسیم بندی شده است.

تماس با شرکت