کمپرسور دیزلی XAHS 350 اطلس کوپکو از اعضای خانواده‌ی کمپرسورهای XAS BoX این برند محسوب میشود که در فشارهای عملیاتی ۵ تا ۲۰ بار و با ظرفیت هوادهی ۱۰ تا ۲۴ مترمکعب بر دقیقه عرضه می شوند؛ رنج فشار مذکور معادل ۷۲ تا ۳۰۰ psi و دبی هوای فشرده خروجی نیز از ۳۶۰ تا ۸۵۰ cfm خواهد بود.

آشنایی بیشتر با XAHS 350، کمپرسور دیزلی ۱۲ بار اطلس کوپکو

این کمپرسورها در مدل‌های جدید از سیستم r برای بهینه‌سازی مصرف سوخت و تکنولوژی PACE به عنوان سیستم تنظیم الکترونیکی فشار بهره می برند. تکنولوژی PACE اطلس کوپکو باعث میشود رنج گسترده‌تری از فشارها و متعاقبا کاربری‌ها پوشش داده شود. اطلس کوپکو کمپرسورهای XAS BoX را، البته مانند تمامی تبلیغات خود،‌ کمپرسورهایی مناسب شرایط کاری دشوار معرفی می کند، این کمپرسورها در محدوده دمایی منفی ده تا مثبت پنجاه درجه سانتیگراد عملیاتی بوده و از شاسی محکمی برخوردار هستند.

کمپرسور اسکرو اطلس کوپکو، جدول اطلاعات فنی XAHS 350

کمپرسور XAHS 350 اطلس کوپکو ۳۶۰ cfm یا ۱۰ مترمکعب بر دقیقه هوای فشرده خروجی را در فشار عملیاتی ۱۲ بار تحویل می دهد. علاوه بر محدوده دمایی عملیاتی این کمپرسور اسکرو که بالاتر ذکر شد، این کمپرسورها امکان استارت در دمایی سردتر تا منفی ۲۰ درجه سانتیگراد را دارند که اصطلاحا از آن با نام قابلیت Cold Start یاد می شود.

موتور این کمپرسورها از برند کامینز آمریکایی است و ۹۳ کیلووات توان خروجی در دور نرمال شافت دارد. مدل این موتور 4BTAA 3.9-C125 است، ۲۳۰۰ دور بر دقیقه زیر بار و در حالت آنلود ۱۶۰۰ دور بر دقیقه سرعت دارد. لازم به ذکر است که کمپرسور XAHS 350 اطلس کوپکو، مشابه برخی دیگر از کمپرسورهای اسکرو دیزلی اطلس کوپکو، در رده‌های مختلف زیست محیطی عرضه می شود. موتور مذکور مربوط به مشخصات فنی کمپرسور Tier 2 بوده و در Tier 3 این موتور جای خود را به موتور QSB3.9-C130 کامینز می دهد که تمامی مشخصات دستگاه ثابت میماند و فقط موتور در حالت آنلود ۱۰۰ دور بر دقیقه بیشتر میزند.

ابعاد XAHS 350 اطلس کوپکو

کمپرسور XAHS 350 اطلس کوپکو در ابعاد ۲۴۵۸ در ۱۳۵۰ در ۱۵۲۵ میلیمتر با وزن ۱۶۰۰ کیلوگرم ساخته می شود که ابعاد نهایی آن با در نظر گرفتن محرکه زیرین یا undercarriage به ۴۱۲۰ در ۱۸۹۰ در ۱۹۹۱ رسیده و وزنی معادل ۱۷۰۰ کیلوگرم خواهد داشت.

بروشور خانواده این کمپرسورها بر روی صفحه‌ی مربوطه به آدرس زیر قرار گرفته است:

کتب راهنمای کمپرسورهای اسکرو، اسکرول، پیستونی و سانتریفیوژ اطلس کوپکو

تماس با شرکت