در سال ۲۰۰۷ میلادی، تابستان ۸۶ شمسی، کمپانی اینگرسولرند کسب و کار ماشین آلات بابکت و دو واحد دیگر خود را به دوسان یا به طور دقیقتر به Doosan Infracore و به قیمت ۴/۹ میلیارد دلار وجه نقد فروخت. دوسان در گذشته با نام Daewoo Heavy Industries & Machinery شناخته میشد که در بازار خودرو و محصولات خانگی ایران نیز برندی شناخته شده است. بازار ساخت و ساز ساختمان در آمریکا آسیب جدی دیده بود و اینگرسولرند به این دلیل قصد کاهش حضور خود در این حوزه را داشت.

برند کمپرسور اسکرو، اینگرسولرند یا دوسان؟

در نتیجه‌ی این جابجایی مالکیت، دوسان مالک ۲۰ واحد تولیدی در کشورهای آمریکا، چین، بلژیک، فرانسه و چک شد. اینگرسولرند در ادامه‌ی همین سیاست خود کسب و کار ماشین آلات راهسازی خود را نیز به شرکت ولوو واگذار کرد. پس از این تاریخ کمپرسورهای اینگرسولرند تحت برند اینگرسولرند و دوسان تولید میشود. دوسان تلاش داشته است انتقال از برند شناخته شده و پرقدرت اینگرسولرند به دوسان در کمپرسور هوا به آرامی انجام شود.

کمپرسور دیزلی، ۱۲ بار، ۲۳ مترمکعب بر دقیقه

اطلاعات فنی این کمپرسور دیزلی در کنار ۴ مدل دیگر آمده است.
دیتاشیت کمپرسور اسکرو دیزلی اینگرسولرند (دوسان) MHP825WCU

کمپرسور اسکرو دیزلی MHP825WCU کمپرسور قدرتمندی مناسب برای حفاری و نگهداری خطوط لوله نفتی است. این کمپرسور امکان فعالیت مداوم و پیوسته که از ضروریات حفاری است را دارد. این کمپرسور ۲۳/۴ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی هوای فشرده در فشار عملیاتی ۱۲/۱ بار یا ۱۷۵ psi دارد. رنج فشار این کمپرسور از ۵/۵ تا ۱۳/۸ بار است. کمپرسور MHP825WCU یک شیر خروجی هوای فشرده ۲ اینچی دارد که بهتر است برای حفظ فشار و جلوگیری از افت آن، و البته بسته به محل استفاده، با لوله سیاه ۴ اینچی به محل مصرف منتقل شده و آنجا برای بکارگیری بر روی تجهیزات مختلف تقسیم شود. ظرفیت روغن کمپرسور ۷۰ لیتر است.

توزیع نامناسب هوای فشرده میتواند منجر به افزایش بسیار چشمگیر هزینه‌ی برق، پایین آمدن بهره‌وری و عملکرد ضعیف ابزار هوایی، متعاقب افت فشار، شود.

برای کسب اطلاعات بهتر از این مسئله کلیک کنید.

موتور دیزلی کمپرسور اسکرو

تصویری از موتور دیزلی کامینز مدل QSL-9 - عکس موتور کمپرسور اسکرو اینگرسولرند
موتور دیزلی نصب شده بر روی این کمپرسور

این کمپرسور از موتور کامینز QSL-9 بهره میبرد. موتوری ۶ سیلندر که در سرعت اسمی ۱۸۰۰ دور بر دقیقه ۲۲۳/۷ کیلووات توان در اختیار کمپرسور قرار میدهد. این موتور در ۱۲۰۰ دور بر دقیقه استراحت میکند.

برای کسب اطلاعات دقیقتر از موتور کامینز کلیک کنید.

وزن و ابعاد

این کمپرسور اسکرو دیزلی ۴/۳ تن وزن برای ارسال دارد. ابعاد آن ۴/۱ در ۲ در ۲/۳ متر است. این ابعاد و اوزان را میتوانید در جدول دیتاشیت که در ابتدای معرفی آمده است به طور دقیقتری داشته باشید. همواره این ارقام برای ارسال و هنگام عملیات و همچنین در دو حالت همراه یا بدون Running Gear متفاوت است.

نکات مثبت MHP825WCU

کمپرسورهای دوسان همانند کمپرسورهای اینگرسولرند از کیفیت و قابل اطمینان بالایی برخوردار است. این کمپرسورها از کولرهای تک دیواره بهره میبرد که نگهداری نسبتا آسانی دارد و در شرایط عملیاتی پرفشار گزینه مناسبی است. موتور این کمپرسور با میکروپروسسورهایی کنترل میشود تا عملکرد کمپرسور بهینه برقرار باشد. سایز کمپرسورهای ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ سی اف ام دوسان مناسب مانور راحتتر طراحی شده است. پکیج این کمپرسورها گالوانیزه است تا از خوردگی جلوگیری شود. مخزن بزرگ سوخت این کمپرسور امکان فعالیت بیش از ۹ ساعت در ۱۰۰ درصد لود را فراهم می کند.

آپشن‌های MHP825WCU

  • افترکولر با سپراتور آب
  • شیرهای مرکزی برای نقطه نگهداری متمرکز سیالات
  • کیت استارت سرد مشتمل بر هیترهای موتور، سبد روغن موتور و باتری‌ها
  • تنظیمات دو فشار عملیاتی

بروشورها و کاتالوگ کمپرسور از برندهای اینگرسولرند و دوسان بر روی صفحه کتب راهنما قرار گرفته است.

تماس با شرکت