کمپرسورهای سری ۸ اطلس کوپکو، کمپرسورهای کوچک متحرک دیزلی است که برای مصارف راهسازی بسیار مناسب خواهد بود؛ ویژگی های محافظتی این کمپرسورها از سایبان HardHat و تایرهای زمستانی، تا سیستم رنگ چندلایه‌ی ضدزنگ همگی این سری کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو را برای مصارف راه‌سازی ایده آل می سازند.

تصویر تزئینی
XAS 88 KD، کمپرسور اسکرو دیزلی اطلس کوپکو با ۷ بار فشار عملیاتی و ۵ مترمکعب بر دقیقه FAD
موتور کوبوتا

مشخصات فنی این کمپرسور دیزلی

فشار عملیاتی XAS 88 Kd هفت بار و ظرفیت هوادهی آن برابر با ۵ مترمکعب بر دقیقه است. این دستگاه مشابه با برخی کمپرسورهای دیگر این سری، من جمله XAHS 38 Kd، XAS 58 Kd، XAS 68 Kd، XATS 68 Kd، XAS 78 Kd، XAS 48 KdG و XAS 68 KdG، از موتور V1505 T کوبوتا بهره‌مند است که ۴ سیلندر بوده در سرعت ۳۰۰۰ دور بر دقیقه ۳۳ کیلووات توان خروجی دارد. سرعت چرخش شافت این موتور در حالت خلاص نیز ۱۸۵۰ دور بر دقیقه می باشد.

موتور کوبوتا وی ۱۵۰۵ بر روی کمپرسور دیزلی سری ۸ اطلس کوپکو نصب شده است.
موتور کوبوتا ۱۵۰۵

موتور کوبوتا ۱۵۰۵ موتور دیزلی عمودی و آب خنک است. این موتور از تکنولوژي E-TVCS کوبوتا بهره میبرد که مخلوط بهینه‌ی هوا و سوخت را ترکیب کرده و عملکرد موتور دیزلی را ارتقا میبخشد. سر و صدای این موتور نیز به موجب همین تکنولوژی کاسته شده است. استارت سریع در آب و هوای سرد نیز از دیگر ویژگی‌های این موتور است.

اطلاعات فنی کمپرسور دیزلی سری هشت اطلس کوپکو

۵ مدل از کمپرسورهای اسکرو دیزلی سری هشت اطلس کوپکو که برای مصارف عمومی نیازمند به حجم هوای کم مناسب است.

۵ مدل دیگر از کمپرسورهای جدول فوق. کمپرسور اسکرو دیزلی که چنین حجم هوایی دارد برای مصارف راه اندازی ابزارآلات پنوماتیک ایده ال است.
کمپرسورهای خانواده سری هشت اطلس کوپکو. این کمپرسورهای ایده‌آل مصارف نیازمند هوای فشرده کم هستند.

این کمپرسورها که در جدول فوق آمده اند غالبا فشار نرمال ۷ بار دارند (به جز یک مدل XATS 68) و همگی از موتورهای کوبوتا بهره میبرند. البته این کمپرسورها همگی با موتورهای دیگر نیز ساخته می شود. تنوع این مدل‌ها در رنج دبی هوادهی زیر ۵ مترمکعب بر دقیقه است که آنها را گزینه‌ی ایده‌آلی برای تمامی مصارف منقطع راه سازی و ساختمان سازی کرده است. مصارف مذکور برخلاف حفاری با دریل واگن* نیازی به هوای فشرده مداوم ندارد. ابزارآلات پنوماتیک کاربردی در ساختمان‌ها یا نیلینگ فنداسیون یا بسیاری از مصارف غیرتولیدی که دسترسی به برق ندارد را میتوان زیر چتر سری هشت اطلس کوپکو برشمرد. البته ضروری است که حتما با کارشناس هوای فشرده مشورت نمایید تا، برای مثال، به موجب ارتفاع طبقات بالای ساختمان در حال ساخت خود که موجب افت فشار و همچنین افت ظرفیت هوادهی میشود، دچار خسارت نشوید.

ظرفیت هوادهی کمپرسورهای هوا یا Free Air Delivery در سطح دریا سنجیده می شود.

کتابچه راهنمای کمپرسورهای هوای اطلس کوپکو

تا ساعتی دیگر بروشور کمپرسورهای سری ۸ اطلس کوپکو بر روی صفحه‌ی مربوط به دستگاه‌های اطلس کوپکو در بخش کتب راهنما قرار خواهد گرفت.

اطلس کوپکو

* در صورتی که نیازمند دبی هوادهی هوای فشرده بیشتری هستید سری به پُست کمپرسور حفاری بزنید.
جستجوی کمپرسور حفاری بر روی وبسایت جهان کمپرسور هم خالی از لطف نیست.

 

تماس با شرکت