کمپرسورهای RS از سری کمپرسورهای روغن پاششی و برقی اینگرسولرند هستند. این کمپرسور اسکرو برقی در مقایسه با سایر مدل‌های ساخت این کمپانی تنوع بیشتری در فشار و ظرفیت هوادهی هوای فشرده دارد. همانطور که از نام این کمپرسور بر می آید از موتوری ۳۷ کیلوواتی بهره برده و در چهار فشار مختلف تولید می شود. این فشارها به ترتیب عبارتند از ۷/۵، ۸/۵، ۱۰ و ۱۴ بار.

معرفی چهار پکیج مختلف کمپرسور اسکرو برقی RS اینگرسولرند

کمپرسورهای تک استیج و دو استیج سرعت ثابت و سرعت متغیر اینگرسولرندکمپرسور اسکرو برقی RS اینگرسولرند در چهار پکیج مختلف از نظر تعداد استیج فشرده سازی و نحوه عملکرد الکتروموتور تقسیم می شود. کمپرسورهایی که در ادامه معرفی می شود و پسوند i دارد کمپرسورهایی تک مرحله‌ای بوده و موتور آنها در تمام فوق فعالیت سرعت ثابتی دارد. کمپرسورهایی که با پسوند ie معرفی می شود موتوری مشابه داشته ولی از دو مرحله فشرده سازی بهره می برد. در انتهای جدول دیتاشیتی که در پایین مطلب آمده است با دو کمپرسور RS 30n و RS 37n نیز آشنا می شویم. کمپرسورهای RS اینگرسولرند که نام آنها به حرف n ختم میشود کمپرسوری تک مرحله‌ای با موتوری سرعت متغیر است. موتور سرعت متغیر مصرف برق را متناسب با نیاز اپراتور کمپرسور تنظیم می کند و در کنار بهینه‌سازی مصرف برق، عمر مفید کمپرسور اسکرو را نیز افزایش داده و نیاز مصرف کننده را بهتر پاسخ میدهد.

مشخصات RS 37 اینگرسولرند

تصویری از کمپرسور RS 37 اینگرسولرند
کمپرسور RS 37 اینگرسولرند

کمپرسورهای RS سری جدید کمپرسورهای روغن پاششی برقی اینگرسولرند می باشند و در سه نسخه‌ی متفاوت در مطابقت با استانداردهای متفاوت هوادهی، ایزوهای کلاس‌های ۱.۵.۱ و ۱.۴.۱،‌ تولید می شوند. در نسخه‌های ۵۰ هرتز این کمپرسورها (مطابق با برق کشور ایران) کمپرسور RS 37i در ۴ فشار عملیاتی ۷/۵، ۸/۵، ۱۰ و ۱۴ بار به ترتیب ۶/۶، ۶/۳، ۵/۸ و ۴/۶ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی دارند. این کمپرسورها همانطور که از نام آنها بر می‌آید دارای موتوری با ۳۷ کیلووات توان اسمی می باشند.

کمپرسورهای RS 37ie و RS 37i تفاوت‌های جزئی در ظرفیت هوادهی دارند. کمپرسور RS 37n تنها در مدل ۱۰ بار تولید شده و VSD است. این کمپرسورها کمپرسور اسکرو برقی هستند.
دیتاشیت کمپرسورهای RS 37

بروشور این لاین کمپرسورهای دوسان/اینگرسولرند تا ساعاتی دیگر بر روی سایت قرار خواهد گرفت.س

تماس با شرکت