در مجموعه پست های پیش رو، مورد به مورد به بررسی کمپرسورهای اطلس کوپکو و برندهای معتبر دیگر میپردازیم؛ بیان ویژگی های کلی و کاربردهای آنها در صنایع از جمله نکاتی خواهد بود که در این مباحث خواهد آمد. کمپرسور اسکرو در مقایسه با کمپرسورهای پیستونی از دبی هوادهی بالاتری برخوردار است و با توجه به قطعات کمتر متحرک به کار رفته در آن استهلاک پایینتر و در نتیجه عمر مفید بیشتری دارد. بازار گسترده و حضور چشمگیر کمپرسورهای اسکرو دیزلی و برقی در صنایع و معادن بی دلیل نبوده و این کمپرسورها در طول صد سال گذشته نسخه‌ی بهینه‌ی کمپرسورهای هوای صنعتی در مقایسه با کمپرسورهای اسکرول و پیستونی بوده اند. نسخه‌ی بهینه بدان معناست که کمپرسور اسکرو در مقایسه با دستگاه‌های دیگر در محدوده فشار عملیاتی پرکاربرد صنایع و معادن بهترین دبی‌های هوای فشرده خروجی یا FAD را در حین صرفه اقتصادی و سهولت نگهداری ارائه میدهد. برای شناخت کمپرسوری اسکرو کافیست دیتاشیت آن را از وبسایت جهان کمپرسور و یا وبسایت شرکت تولید کننده دریافت کنید و به چند نکته اساسی حتما توجه کنید: فشار عملیاتی و ظرفیت هوادهی که پیش از آن نیاز خود را محاسبه کرده و تطبیق میدهید، برند موتور و مشخصات کلیدی آن چون دور موتور و توان خروجی و سیستم خنکسازی. همچنین آپشن‌های موردنظر خود را نیز می بایست به دقت مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که فروشندگان همواره تمایل دارند دستگاه موجود خود را با بیشترین سود به شما ارائه دهند که امری طبیعی است، همانطور که شما به دنبال تهیه ارزانترین دستگاه خواهید بود. این مسائل لزوم حضور یک کارشناس خبره و مطمئن در فرآیند خریداری کمپرسور اسکرو را برجسته می کند، زیرا تعیین سلامت دستگاه‌‌، آشنایی با بازار قطعات یدکی بالاخص در شرایط فعلی تحریم حداکثری، شناخت تکنسین‌ها و تعمیرکاران مجرب و ارائه خدمات معتبر از دغدغه‌های اصلی شما خواهد بود. بازار کمپرسور اسکرو، مشابه با بسیاری از بازارهای دیگر صنعتی معدنی کشور، بازاری کم و بیش بی رحم است.

معرفی فنی کمپرسور دیزلی XAS 67 از اطلس کوپکو

تصویری از کمپرسور دیزلی XAS 67 اطلس کوپکو
کمپرسور اسکرو دیزل XAS 67

کمپرسورهای سری ۸ اطلس کوپکو، کمپرسورهای کوچک متحرک دیزلی هستند که برای مصارف راهسازی بسیار مناسب می باشند؛ ویژگی های محافظتی این کمپرسورها از سایبان HardHat و تایرهای زمستانی، تا سیستم رنگ چندلایه‌ی ضدزنگ همگی این سری کمپرسورهای دیزلی اطلس کوپکو را برای مصارف راه‌سازی ایده آل می سازند.

کمپرسور XAS 67 Dd برابر با ۷ بار فشار عملیاتی داشته و ۳/۷ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی آن می باشد. موتور این کمپرسور مدل Deutz F3M2011 با ۳۲/۵ کیلووات توان اسمی و سطح صدای تولیدی آن ۷۰ +/- ۳ دسی‌بل مطابق با استاندارد ISO2125 است.

دیتاشیت کمپرسور XAS 67 موتور دویتز

اطلاعات تکمیلی این کمپرسور در جدول زیر قابل ملاحظه می باشد:

کمپرسور XAS 67 اطلس کوپکو ۳/۷ مترمکعب بر دقیقه هوادهی در فشار عملیاتی ۷ بار یا ۱۰۲ psi داشته و به موتور دویتز مجهز می باشد.
مشخصات فنی کمپرسور XAS 67 Dd دیزلی اطلس کوپکو

 

* بروشور کمپرسورهای سری ۸ اطلس کوپکو بر روی صفحه‌ی مربوط به دستگاه‌های اطلس کوپکو در بخش کتب راهنما قرار گرفته است.

اطلس کوپکو

کمپرسور اسکرو دیزلی میان رده اطلس کوپکو از بهترین کمپرسورها و پرفروش‌ترین‌ها هستند و گستره‌ی وسیعی از مصارف هوا را پوشش میدهند. از این رو بازار اجاره این کمپرسورها نیز رونق خوبی دارد و می توانید از این بازار اقدام به اجاره کمپرسور نمایید.

تماس با شرکت