در تحلیل‌های اخیر بر روی سایت به بررسی مدل‌های مختلفی از کمپرسورهای اسکرو پرداخته ایم، کمپرسورهای اسکرو دیزل نیز از این قاعده مستثنا نبوده اند و تمرکز اصلی ما بر سه برند پرچمدار بازار بوده است : اینگرسولرند، اطلس کوپکو و کمپرسور کایزر. در میان کمپانی‌های مذکور اینگرسولرند در سا‌ل‌های اخیر به دوسان کره جنوبی واگذار شده است، پس تعجب نکنید اگر یک کمپرسور که یقین دارید اینگرسولرند است را با عنوان دوسان دیدید.

کمپرسور اسکرو دیزلی  HP 935 اینگرسولرند بر اساس واحدهای SI یا استاندارد بین المللی ۲۷ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی هوای فشرده در فشار عملیاتی ۱۰ مترمکعب بر دقیقه دارد.

اطلاعات فنی HP 935

اطلاعات فنی کمپرسورهای اسکرو دیزلی اینگرسولرند VHp Xp Hp
دیتاشیت کمپرسور اسکرو دیزلی اینگرسولرند مدل‌های VHP، XP و HP

کمپرسورهای جدول فوق همگی کمپرسورهایی مناسب برای عملیات حفاری معدن و یا نیلینگ فنداسیون ساختمان می باشند. این کمپرسورهای دیزل دارای دبی هوادهی ۸۲۵ سی‌اف‌ام (۳۸۹ لیتر بر ثانیه) تا ۱۰۵۰ سی‌اف‌ام (۴۹۶ لیتر بر ثانیه) هستند و فشارهای عملیاتی در بازه‌ی ۸/۶ تا ۱۳/۷۸ بار را پوشش می دهند.

موتور دیزلی کمپرسور اسکرو

موتور نصب شده بر روی تمامی مدل‌های فوق کامینز و مدل M11 هست که از موتورهای L10 این تولیدکننده جدیدتر و از موتورهای ISX12 کامینز مدل‌هایی قدیمیتر هستند.

مشخصات موتور، دمای عملیاتی، ظرفیت های سیالات روغن و سوخت و ابعاد کمپرسور اسکرو

موتور M11 کامینز موتوری ۲۴ ولت جریان مستقیم (24VDC) است که زیر بار تا ۱۸۰۰ دور بر دقیقه سرعت دارد و در حالت استراحت یا آنلود نیز با دور ۱۲۰۰ دور بر دقیقه کار می کند.

این کمپرسور قدرتمند اسکرو دیزلی از دمای منفی ۱۲ درجه سانتیگراد تا کمی کمتر از ۵۰ درجه سانتیگراد امکان عملیاتی دارد. فایل بروشور کامل این سری کمپرسورهای اینگرسولرند (دوسان) بر روی سایت، صفحه‌ی کتابچه راهنمای اینگرسولرند قرار گرفت.

تماس با شرکت