کمپانی هوکوتسو ژاپن ۸۰ سال است که کمپرسور باد صنعتی تولید میکند. این شرکت ژاپنی کمپرسورهای هوای فشرده خود را با برند ایرمن Airman به بازار عرضه میکند که در میان کارشناسان فنی سیستم‌های هوای فشرده اعتبار و طرفدارانی دارد. ایرمن به خوبی از وجاهت و اطمینان یک برند ژاپنی پاسداری کرده است. کمپرسور ایرمن دوام خوبی داشته و انعطاف آن را برای مصارفی در ساخت و ساز، پی‌ریزی ساختمان، حفاری چاه آب، معادن مختلف، بکارگیری مستقیم هوای فشرده بر روی محصول در اسپری رنگ و سندبلاست و تست نشتی خط لوله مناسب ساخته است. مخاطبان جهان کمپرسور بارها از ما در مورد کمپانی‌های ژاپنی سازنده‌ی کمپرسور باد صنعتی کسب اطلاع نموده اند و حتی پیش از این به سراغ کمپرسور اسکرو برقی ساخت هیولای ژاپنی، کوبلکو، رفته ایم. حال این شما و این کمپرسور شناخته‌شده‌ی ایرمن ژاپن.

کمپرسور دیزلی ۲۵ متری ایرمن

کمپرسور دیزلی دستگاهی است که توان مورد نیاز واحد هواساز آن از یک موتور دیزلی تامین میشود. عموم کمپانی‌های سازنده به سراغ سازندگان معتبر موتورهای دیزلی باکیفیت میروند و حتی اطلس کوپکو در میانه‌های قرن گذشته قید تولید موتور دیزلی را زده و به برندهایی چون کاترپیلار،‌ دویتز و کومنز پناه برده است. کمپرسور دیزلی و پرتابل ایرمن ژاپن با نام کامل PDSE900S-4B1 از موتور میتسوبیشی بهره میبرد.

موتور دیزلی ۲۰۶ کیلوواتی میتسوبیشی کمپرسور پرتابل ایرمن
MITSUBISHI 6D24-TE1

مشخصات موتور دیزلی این کمپرسور ایرمن را در جدول زیر ملاحظه میکنید:

دیتاشیت موتور دیزلی میتسوبیشی

این موتور دیزلی ۲۰۶ کیلووات توان در سرعت دورانی اسمی ۲۲۰۰ دور بر دقیقه در اختیار واحد هواساز و کمپرسور دیزلی قرار میدهد. سایر مشخصات موتور دیزلی مذکور را نیز در جدول ملاحظه میکنید. این موتور توربوشارژ و تزریق خطی است.

دسترسی به کتاب راهنمای موتور دیزلی میتسوبیشی مدل MITSUBISHI 6D24-TE1

مشخصات واحد هواساز کمپرسور دیزلی ایرمن

با کلیک بر روی لینک دانلود زیر دسترسی به تمامی مدل‌های کمپرسور دیزلی اسکرو و پرتابل ایرمن برای شما میسر خواهد شد. تمامی این مدل‌ها با حروف PDS شناخته میشود که مخفف Portable Diesel Screw است.

بروشور و کاتالوگ جامع کمپرسور اسکرو دیزلی پرتابل ایرمن

مطابق با جداول موجود در کتابچه‌ی مذکور، امکان استخراج مشخصات فنی کمپرسور دیزلی ۹۰۰ سی اف ام ایرمن فراهم است. این کمپرسور که پیشتر گفته شد از موتور دیزلی ۲۰۶ کیلوواتی میتسوبیشی نیز بهره میبرد هوای فشرده‌ای با ۸/۶ بار فشار عملیاتی در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

برخی کارشناسان بازار کمپرسور باد صنعتی ایران معتقدند هواساز یا المنت کمپرسور ایرمن مرگ ندارد، ۳ برابر اینگرسولرند کار میکند و همچنین، در این مورد اتفاق نظر نسبی وجود دارد که، لوازم آن موجود است.

(مدل مشابه اینگرسولرند – XP 900)

قیمت کمپرسور دیزلی ایرمن ۲۵ متری

استعلامی ارسال شده و به زودی قیمت یک نمونه دستگاه کارکرده‌ی موجود در بازار برای تکمیل مطلب حاضر افزوده خواهد شد.

تماس با شرکت