پیشتر در مطالبی به معرفی کمپانی فوشنگ از سازندگان معتبر چینی کمپرسور اسکرو و زیرمجموعه‌ی آن، آلمیگ آلمان، پرداختیم. همچنین در مطلبی دیگر کمپرسورهای F Drive آلمیگ را، که کمپرسورهایی اسکرو برقی با ردپای اندک زیستی هستند، شناختیم. در ادامه به مدل دیگری از کمپرسورهای ساخت آلمیگ خواهیم پرداخت: کمپرسور اسکرو برقی G Drive.

کمپرسور اسکرو برقی آلمیگ، درایو G و درایو F

کمپرسورهای درایو G و F آلمیگ از سری کمپرسور اسکرو در کلاس کارکردی ۳۰ تا ۷۵ کیلووات این شرکت هستند. سیستم نیروی محرکه این کمپرسورها در دو حالت مستقیم و یا جعبه‌دنده ساخته می شود و، به گفته‌ی آلمیگ، عملیاتی با مصرف انرژی بهینه و قابل اطمینان ارائه میدهد. این کمپرسور نیز راهی را که اطلس کوپکو با کمپرسورهای سری G خود آغاز کرد و در سال‌های اخیر کمپرسور کایزر نیز پیش گرفته رفته است، طراحی به قصد سهولت کار سرویس‌کار، را مبنا قرار داده است. همچنین افزونه‌هایی متعددی برای این کمپرسور اسکرو در نظر گرفته شده است؛ سیستم ریکاوری حرارتی با دمای پایدار، درایر یکپارچه‌ی تبریدی که مختص دبی هوادهی این کمپرسور اسکرو طراحی شده و همچنین جدیدترین کنترلرها که امکان مدیریت یکپارچه‌ی کمپرسورخانه را فراهم آورده است. کمپرسورهای درایو G و F آلمیگ در نسخه‌های VSD یا سرعت متغیر نیز عرضه می شوند.

مدل‌های مختلف کمپرسورهای اسکرو برقی آلمیگ، درایو G
مدل‌های کمپرسور اسکرو برقی درایو G آلمیگ

معرفی فنی کمپرسور

دیتاشیت کمپرسورهای اسکرو برقی آلمیگ مدل‌های درایو G
اطلاعات فنی کمپرسورهای درایو G

کمپرسورهای برقی درایو G در ۶ مدل با موتورهای ۳۰، ۳۷، ۴۵، ۵۵ و ۷۵ کیلوواتی ساخته می شوند که هرکدام از این ۶ مدل خود در سه فشار عملیاتی ۸، ۱۰ و ۱۳ بار ارائه می شود. برای مثال کمپرسور اسکرو برقی G75 آلمیگ به ترتیب در فشارهای عملیاتی ۸، ۱۰ و ۱۳ بار ۱۳/۵۴ – ۱۱/۹۵ و ۱۰/۵۱ مترمکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی هوای فشرده دارد.

این کمپرسورها ساختار ساده‌ای دارند که درب‌های آن از کنار باز میشود، شاسی آن در مقابل تنش مقاوم بوده و کنترلر هوشمند آن سیستم را مدیریت می کند و امکان ثبت را فراهم میاورد.

ساختار ساده کمپرسور G آلمیگ

شرکت آلمیگ آلمان

آلمیگ شرکتی آلمانی فعال در ساخت کمپرسورهای هواست. نام آن مخفف شده است از Automatische Luftpumpen – Made in Germany و دهه‌ها در این حوزه تجربه‌ی ساخت کمپرسورهای اسکرو، پیستونی، توربو و اسکرول داشته و همچنین این سیستم‌ها را در نسخه‌های اویل فری برای تولید هوای فشرده خشک نیز عرضه می کند. کمپرسورهای آلمیگ بالاترین سطوح تطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا را دارد و با مراجعه به وبسایت آن میتوان به توضیحات بیشتری در این مورد دست یافت.

تماس با شرکت