بازار کمپرسورهای ۲/۲ تا ۵/۵ کیلووات به طور سنتی و به دلیل هزینه‌ی کمتر، قلمروی کمپرسور پیستونی است؛ اما در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، کمپرسور اسکرو به سرعت این فاصله را پر کرده و شرایط قیمتی آن نسبت به نمونه‌های مشابه پیستونی بهبود یافته است. این از آن روست که قیمت خرید مناسب در ترکیب با هزینه‌های نگهداری کمتر، من جمله هزینه‌ی انرژی مصرفی برای تولید حجم هوای فشرده یکسان، بهره وری بالاتری را برای کمپرسور اسکرو نسبت به مدل‌های مشابه پیستونی به همراه داشته است. پانل کنترل کمپرسور اینگرسولرند مدل R2.2iU-10-200-D تمامی امکانات لازم برای کنترل کمپرسور اسکرو را در اختیار اپراتور قرار میدهد. سرویس و نگهداری این دستگاه به موجب دسترسی آسان به نقاط سرویس، همچون تعویض روغن، فیلتر هوا و سپراتور به آسانی انجام می شود.

معرفی کمپرسور اسکرو برقی اینگرسولرند

این دستگاه کمپرسور اسکرو برقی اینگرسولرند از سری R ساخت این کمپانی است و همراه با تانک هوای فشرده ۲۰۰ لیتری و درایر تبریدی عرضه میشود.

اطلاعات فنی کمپرسور

اطلاعات فنی کمپرسور ۲/۲ کیلوواتی اینگرسولرند
دیتاشیت

این دستگاه کمپرسور اسکرو برقی همانطور که در جدول فوق ملاحظه می شود، عنوان و نام بسیار طولانی و دشواری برای به خاطر سپردن دارد. عموما از این کمپرسورها با توان الکتروموتور و گاه با ظرفیت هوادهی آنها یاد میشود. این کمپرسور اسکرو برقی ۲/۲ کیلوواتی ۲۴۱ لیتر بر دقیقه هوای فشرده در فشار عملیاتی ۱۰ بار در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. در تمامی مدل‌ها مجهز به مخزن هوای فشرده ۲۰۰ لیتری بوده و در مدل‌هایی که عنوان آن به D ختم میشود مجهز به درایر است. میزان سر و صدای این کمپرسور اندک و در حدود ۶۴ دسی بل محاسبه شده است. میزان این صدا بر اساس استاندارد ISO 2151 و با خطای احتمالی ۳ دسی بل سنجیده شده است. این میزان صدا برابر با صدای خنده یا گفتگوی نرمال است.

کاربرد و مزایا

این دستگاه کوچک ۲/۲ کیلوواتی اینگرسولرند گزینه مناسبی برای صنایع خودروسازی، کارگاه رنگ، کارخانجات مونتاژ و مصارف عمومی صنعتی است. از مزایای آن که اینگرسولرند در هنگام معرفی به آنها اشاره داشته است هزینه خریداری و نگهداری کم،‌ عملیات بیصدا، نگهداری و تعمیرات آسان، ابعاد کوچک، اطمینان و قابلیت اتکا و همچنین انعطاف است.

کمپرسور اینگرسولرند در دو نسخه فول فیچر و استاندارد - عکس دو کمپرسور اسکرو
دو نسخه، مجهز به درایر و فاقد درایر

کتب راهنمای این مدل کمپرسور، تا ساعتی دیگر، بر روی صفحه کتب راهنمای اینگرسولرند و دوسان قرار خواهد گرفت. همچنین برای سهولت در دسترسی شما عزیزان، امکان دانلود آنها در انتهای همین مطلب نیز فراهم است:

لینک دانلود بروشور معرفی کمپرسورهای سایز کوچک ۲/۲ تا ۵/۵ کیلوواتی اینگرسولرند

لینک دانلود کتابچه لیست قطعات یدکی کمپرسورهای سایز کوچک ۲/۲ تا ۵/۵ کیلوواتی اینگرسولرند

صفحه کتب راهنمای ماشین آلات ساخت کمپانی‌های اینگرسولرند و دوسان کره جنوبی:

اینگرسولرند و دوسان

تماس با شرکت