اطلس کوپکو بزرگترین تولیدکننده‌ی کمپرسور پرتابل در جهان است. این کمپانی در طی دهه‌های متمادی با نوآوری گستره‌ی وسیعی از محصولات متنوع را برای خدمات در صنایع تولیدی و غیرتولیدی عرضه کرده است. کمپرسور باد صنعتی اطلس کوپکو چه الکتریکی و چه دیزلی از جمله‌ی سرآمدان بازار کمپرسور هواست.

کمپرسور دیزلی

کمپرسور هوای فشرده اسکرو دستگاهی است که از مکانیسم جابجایی مثبت برای فشرده سازی هوای اتمسفریک بهره میبرد. در ادامه هوای فشرده برای مصارف متنوعی همچون راه اندازی ماشین آلات پنوماتیک و یا بکارگیری مستقیم بر روی محصول نهایی استفاده میشود.

برای آشنایی با نحوه عملکرد کمپرسور اسکرو کلیک کنید.

توان مورد نیاز سیلندر تراکم روتاری اسکرو در کمپرسورهای دیزلی را موتوری دیزلی فراهم می آورد. در صورتی که این موتور از برندهای شناخته شده ای همچون کاترپیلار، کامینز، دویتز یا مرسدس بنز باشد اطمینان خاطری را برای خریدار و مصرف کننده‌ی کمپرسور هوا به همراه دارد. در کمپرسوری که امروز بدان خواهیم پرداخت این اطمینان از بهترین نوع آن برقرار است: موتور دیزلی C7 Acert از کمپانی کاترپیلار.

کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو، XATS 377

کمپرسور پرتابل اطلس کوپکو XATS 377 موتور کاترپیلار
XATS 377

پیشتر با چگونگی شناسایی یک دستگاه کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو آشنا شده ایم، در اینجا نیز میدانیم X یعنی پرتابل، A یعنی یک مرحله تراکم، T یعنی فشار عملیاتی ۱۵۰ psi یا ۱۰ بار و S به معنای بکارگیری تجهیزات جانبی برای کاستن از سر و صدای کمپرسور است.

ارقامی که در مقابل این حروف لاتین خواهد آمد ظرفیت هوادهی یا دبی هوای فشرده خروجی کمپرسور را معین میکند و در صورتی که در رنج ۳۰۰،۴۰۰ باشد میتوان حدس زد که بر حسب واحد لیتر بر ثانیه است.

کمپرسور XATS 377 اطلس کوپکو دستگاهی است که ۲۲ متر مکعب بر دقیقه هوای فشرده در فشار عملیلتی ۱۰/۳ بار را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. ۲۲ متر مکعب بر دقیقه ظرفیت هوادهی هوای فشرده FAD در مقیاس لیتر بر ثانیه برابر با ۳۶۵ لیتر بر ثانیه خواهد بود که کم و بیش با رقم ۳۷۷ همخوانی دارد.

دیتاشیت یا برگه اطلاعات فنی کمپرسور باد صنعتی اطلس کوپکو

اطلاعات فنی کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو مدل‌های XATS 377 و XAMS 407 XAHS 347 XAVS 307
دیتاشیت

در جدول فوق مشخصات فنی XATS 377 را در کنار سه مدل دیگر موتور کاترپیلار کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو مشاهده میکنید: XAMS 407XAHS 347XAVS 307

تمامی این کمپرسورها از موتور مشابهی بهره میبرند. موتور ۶ سیلندر کاترپیلار مدل C7 ACERT تایر ۳. این موتور ۶ سیلندر ۱۸۶ کیلووات توان خروجی داشته و زیر بار تا ۲۰۰۰ دور بر دقیقه و در حالت آنلود ۱۳۰۰ دور بر دقیقه میزند. سایر مشخصات کمپرسور را نیز مشاهده میکنید.

موتور کاترپیلار در کمپرسور دیزلی XATS 377
موتور سی ۷ کاترپیلار در قلب کمپرسور XATS 377 اطلس کوپکو

کاتالوگ یا بروشور کمپرسور باد صنعتی اطلس کوپکو

کتب راهنمای کمپرسورهای اسکرو دیزلی و برقی اطلس کوپکو بر روی صفحه مربوط به این برند قرار گرفته است. با کلیک بر روی لینک زیر امکان دسترسی به کتب راهنمای سایر مدلها را نیز خواهید داشت. در صفحه‌ی مورد نظر با بکارگیری امکانات کیبورد لپتاپ یا گوشی همراه خود به جستجو در صفحه بپردازید. (ctrl+f در ویندوز و cmd+f در مکینتاش)

اطلس کوپکو

قیمت کمپرسور دیزلی کارکرده

در اخیرترین استعلام قیمتی کمپرسور دیزلی XATS 376 اطلس کوپکو کارکرده موتور کاترپیلار، ساخت سال ۲۰۰۶ که موتور سی۷ آن ۱۸۶ کیلووات توان در اختیار دستگاه قرار داده و خروجی آن ۲۲/۵ مترمکعب بر دقیقه و ۱۰/۳ بار فشار دارد و دستگاه برای عملیات حفاری پیوسته پیشنهاد میشود، قیمت کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو برابر با ۲۸ هزار یورو یا به نرخ روز (دیماه ۴۰۲) برابر با یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان تخمین زده میشود. دستگاه مذکور تنها یکی از نمونه‌های پیشنهادی بوده و پیش از کارشناسی در محل (بلژیک) امکان هیچگونه اظهارنظر در مورد سلامت آن فراهم نیست. این دستگاه ۳۱۰۰ ساعت کار کرده است‌ (مطابق با ساعت روی آن).

قیمت کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو کارکرده
تماس با شرکت